Foto: Reuters
Foto: Reuters

Ker so znane osebnosti, kot je Kim Kardashian, zadnje čase večkrat oblečene v nogometne drese, tudi nogometni klubi zaznavajo nove priložnosti za prodajo. Nekatera nogometna moštva so že najela kreativne direktorje za razširitev ponudbe športnih oblačil, medtem ko je Adidas septembra predstavil kolekcijo oblačil "izključno zunaj igrišča" za nekatera znana moštva, ki jih sponzorira.

"Ljubezen med nogometom in modo se šele začenja," je povedal Richard Busby, izvršni direktor sponzorskega svetovalnega podjetja BDS Sponsorship. Svetovno prvenstvo v nogometu za ženske je pokazalo, da obstaja veliko neizpolnjeno povpraševanje po izdelkih, povezanih z nogometom za ženske. Podjetje Nike se je na primer že zamerilo nekaterim nogometnim oboževalcem na Otoku, ker niso poskrbeli za prodajo nogometnih kompletov angleške vratarke Mary Earps.

"Angleški prvoligaški klubi imajo veliko bogatih navijačev, vendar jih zelo malo predmetov, ki jih prodajajo, pritegne, ne glede na to, ali so moški ali ženske," dodaja Busby. Drugoligaški grški nogometni klub iz Aten Kallithea je med tistimi, ki bodo prenovili svoje drese. Njihove kampanje prikazujejo ženske, ki nosijo majice s satenastimi krili in so oblikovane kot elegantna oblačila za prosti čas.

Dresi tudi na modnih brveh

Serija je zasnovana tako, da pritegne širši krog ljudi, ne zgolj tradicionalnih nogometnih navijačev. Zagotovo je novim modnim smernicam veliko zanosa dala prav Kim Kardashian, ki so jo pred kratkim opazili oblečeno v barve Rome in Paris Saint-Germaina, 20-letna manekenka Mia Regan pa je na oktobrski reviji pariškega tedna mode nosila srajco londonskega Arsenala v kombinaciji z dolgim krilom in škornji.

Avgusta je tudi angleški prvoligaš Crystal Palace zaposlil Kennyja Annana Jonathana na mesto kreativnega direktorja, ki se bo osredotočal na oblačila. Ponudbo naj bi razširil tako, da bo zanimiva širšemu občinstvu.