Klasični damski suknjič modne hiše Chanel, Chanelova ročna torbica – oboje iz kolekcij izpred več desetletij. Foto: Reuters
Klasični damski suknjič modne hiše Chanel, Chanelova ročna torbica – oboje iz kolekcij izpred več desetletij. Foto: Reuters
Antoine Saulnier s torbo modne znamke Louis Vuitton. Foto: Reuters
Antoine Saulnier s torbo modne znamke Louis Vuitton. Foto: Reuters

"V torbice se splača vlagati, saj ne izgubljajo vrednosti. Klasična črna Chanelova torbica iz džersija, kupljena pred 20 leti, bo modna tudi še čez 20 let. Vedno bo zaželena," je povedala Clara Vivien iz dražbene hiše Artcurial.

Na spletnih dražbah tako imenovanih vintage oblačil, usnjene galanterije in modnih dodatkov znamk visoke mode so v Franciji lani obrnili več kot šest milijonov evrov, štirikrat več kot leto pred tem.

"Spletna prodaja doživlja razcvet. Zanimanje je ogromno. Pred dvema letoma smo imeli na dražbah po 100 ljudi, zdaj pa jih je petkrat ali desetkrat več, odvisno od predmeta na dražbi," je pojasnil Antoine Saulnier iz dražbene hiše Gros & Dellettrez.

Oliver Chatenet je oblikovalec in zbiralec, ki si je na bolšjih trgih in v trgovinah z rabljenimi oblačili nabral na tisoče zakladov najznamenitejših modnih znamk. Zdaj tudi njemu preostanejo le spletne dražbe. "Pogosto se zgodi, da kaj kupim veliko dražje, kot sem sprva načrtoval." Lani je prodal svojo zbirko izdelkov znamenite znamke Yves Saint Laurent nikomur drugemu kot modni hiši sami – 4000 kosov za ceno, ki je ne izda.

Francoski modni navdušenci se selijo na splet