Očitno so Williamsovi modno ozaveščena družina, saj je Serena oblikovala svojo kolekcijo oblačil. Med tem ko je njena sestra Venus bolj elegantna, pa mlajša od sester vedno, ko stopi na teniška igrišča, preseneča s svojo modno izbiro. Morda vam njena kombinacija ni všeč, toda Serena ima svojo kolekcijo ANERES (ime prebrano nazaj). Foto: Aneres
Očitno so Williamsovi modno ozaveščena družina, saj je Serena oblikovala svojo kolekcijo oblačil. Med tem ko je njena sestra Venus bolj elegantna, pa mlajša od sester vedno, ko stopi na teniška igrišča, preseneča s svojo modno izbiro. Morda vam njena kombinacija ni všeč, toda Serena ima svojo kolekcijo ANERES (ime prebrano nazaj). Foto: Aneres

Govorimo o športnih idolih, ki jim kljub natrpanemu urniku, karantenam in turnirjem ne zmanjka časa niti za modne izzive. Verjetno se sprašujete, le kje najdejo čas za dodatno delo, saj časa vedno primanjkuje.

Ko je reč o modi, bi si zagotovo tudi vi našli urico ali dve, da bi oblikovali svojo kolekcijo oblačil, obutve, ali pač da bi si uresničili željo z ustvarjanjem svoje lastne dišave. To namreč športniki počno, malokateri športnik bi odklonil povabilo največjih športnih in modnih velikanov, da bi naredili oblačila po svoji želji.

V športu (in drugje) že dolgo časa ne gre samo za zmage, temveč je v igri tudi denar, trženje, njihova prepoznavnost. To je jasno tudi športnikom, ki poleg profesionalnih pogodb, s katerimi služijo ogromne vsote denarja, podpisujejo tudi različne modne pogodbe, ki njihov že tako zajeten kupček še povečujejo.

Športni in drugi navdušenci pa smo seveda veseli teh kolekcij, saj lahko med gledanjem tekme tudi dišimo in zgledamo kot naš idol. Edini problem je, da so cene izdelkov naših zvezdnikov malo zasoljene, a vam je znano, da ime prodaja izdelek - temu primerna pa je tudi cena.

D. S.

Wimbledon se je začel, še ena modna oblikovalka pa prihaja prav iz teniških vrst. Druga igralka sveta, Srbkinja Jelena Janković, je zaščitni obraz modne hiše Mone. Poleg tega je JJ idejni vodja Monine kolekcije, ki vključuje torbe, obleke, hlače, srajce ... Kolekcija je zaradi elegance in diskretne atraktivnosti namenjena vsem generacijam. Foto: EPA
Tudi prvak v golfu se ni ustavil samo v športnih vodah, saj je, kot pravijo, prav on poskrbel, da so igralci golfa postali bolj modno ozaveščeni in ne več tako dolgočasni. Tiger ima svojo kolekcijo oblačil za golf. Foto: EPA
Tisti, ki ne poznate tega 22-letnika je čas, da ga spoznate ... Aleksander je eden izmed najboljših hokejistov na svetu in najbolje plačani igralec v zgodovini lige NHL. Poleg tega je naredil kolekcijo uličnih oblačil. Po navadi dobijo oblikovalci ulične mode navdih v hiphopmodi in košarkarskih igriščih, Aleks pa želi to spremeniti, zato je skušal v svojo ulično kolekcijo vnesti več hokejskih elementov. Foto: EPA
Upokojenemu košarkarju bo stežka nekdo izmaknil stolček najboljšega igralca pod koši, toda tudi njegove jordanke bodo še dolgo hit med supergami. Od zdaj pa lahko Aira najdemo tudi v parfumerijah. Svojo dišavo je preprosto poimenoval po sebi, steklenička je v barvah njegovega bivšega kluba Bullsov - rdeča, bela in črna, o v njegovem imenu pa ima obliko košarkarske žoge. Foto: EPA
Štirikratna zmagovalka Wimbledona ima priložnost, da tudi letos osvoji to lovoriko. Če ji to ne uspe, nič zato, saj ima starejša sestra Williams veliko dela tudi s svojo modno kolekcijo, ki jo je, prav tako kot Sarah Jessica Parker, izdelala za trgovino Steve and Barry Foto: EPA
Ruska nekdanja številka ena ženskega tenisa se bo z zmago v Wimbledonu skušala vrniti na svoj stari položaj. Do takrat nas bo navduševala s svojo izbiro modnih oblačil na teniških igriščih. Marija nam je že dokazala, da ima smisel za modo, to pa že potrjuje na letošnjem Wimbledonu, saj na dvobojih nosi Tiffany and Co. diamantne uhane v vrednosti 5.000 dolarjev. Sibirska lepotica je oblikovala tudi torbe za loparje v zlati barvi. Foto: EPA
Ne gledamo jih več v vrstah azzurov, a na italijanska lepotca vseeno nismo pozabili, a ne samo zaradi njune zunanjosti, nase sta opozorila in se uveljavila s svojo blagovno znamko Sweet Years. Nosijo jo mnoge znane osebnosti v Italiji, predvsem športniki in manekenke, a že nekaj časa se lahko tudi Slovenci oblačimo v njune kreacije, ki so športno modnih živih barv. Trenutno je blagovna znamka na voljo v Italiji, Španiji, Grčiji, državah Beneluksa, Srbiji, na Hrvaškem, na Japonskem, v Hongkongu, Sloveniji, Franciji, Veliki Britaniji in Rusiji. Foto: EPA
Eden od najbolj priljubljenih ruskih nogometašev, 27-letni Andrej Aršavin, ki je blestel na četrtfinalni tekmi z Nizozemsko na letošnjem Euru, se ne ukvarja samo z nogometom, ampak je zelo uspešen tudi v modi. Diplomiral je na Fakulteti za modno oblikovanje. Pred kratkim je ustanovil svoje modno podjetje in je eden izmed redkih nogometašev, ki priznava, da ga 'cunjice' osrečujejo in pomirjajo. Aršavinova blagovna znamka se je v Rusiji odlično prijela, njegova oblačila pa so 'nuja' v omarah tistih, ki dajo nekaj nase. Aršavin redno obiskuje modne revije in priznava, da je moda zanj strast, nič manjša od nogometa. Foto: EPA
Tudi nanj ne smemo pozabiti, saj je David Beckham eden najbolje prodajanih 'izdelkov', tako v nogometu kot v modni industriji. Ponudb kar noče zmanjkati: pred kratkim je postal zaščitni obraz oziroma telo Armanija za spodnje perilo, njegovo dišavo Intimately Beckham pa je dopolnil z linijo izdelkov za britje, poimenovano David Beckham Instinct. Navdihnil pa je tudi svojo boljšo polovico Victorio, ki ima svoje kolekcije jeansa, sončnih očal in parfumov dVb by Victoria Beckham. Foto: Armani