Glava pod roko? Bizaren, a učinkovit način pritegovanja pozornosti. Foto: Reuters
Glava pod roko? Bizaren, a učinkovit način pritegovanja pozornosti. Foto: Reuters

Vodja oblikovalcev Alessandro Michele je namreč pri snovanju nove linije za jesen in zimo 2018/19 navdih našel pri dr. Frankensteinu, liku iz romana Mary Shelley, ki ravno letos praznuje 200-letnico. Po modni pisti so se tako sprehajale manekenke s tremi očesi, pa manekeni, ki so pod roko nosili repliko svoje glave, občinstvo je lahko občudovalo še klobuke v obliki pagod in nenavadne "okraske", kot na primer strupenjačo itd.

Michele je pozneje na novinarski konferenci pojasnjeval, da "smo vsi Frankensteini svojih življenj", saj ves čas preizprašujemo, sestavljamo, na novo izumljamo svoje identitete, kar se odraža tudi v oblačilih. Zato se mu je zdela kolekcija, polna raznolikih elementov (od sikhovskih turbanov do hipijevskih srajc in od pagodastih klobukov do kiborgov), najprimernejša za današnji čas. "Danes smo vsi hibridi," je sklenil.