Foto: Reuters
Foto: Reuters

Zarina kampanja, imenovana The Jacket, je vsebovala niz fotografij, na katerih so lutke z manjkajočimi okončinami in zavite v bele rjuhe ter obdane z ruševinami.

Kampanja je sprožila buren odziv številnih na družbenih omrežjih. Ti so komentirali, da so fotografije podobne tistim iz Gaze, ki jo vse od oktobra obstreljuje Izrael. Pozvali so k bojkotu modnega velikana.

Inditex, podjetje, ki ima v lasti Zaro, je sporočilo, da so bile fotografije za kampanjo, ki so jo navdihnili moški kroji iz preteklih stoletij, zasnovane julija, posnete pa septembra.

Zara je dejala, da kampanja predstavlja "serijo podob nedokončanih skulptur v kiparjevem ateljeju in je bila ustvarjena z edinim namenom predstavitve ročno izdelanih oblačil v umetniškem kontekstu". "Na žalost so se nekatere stranke počutile užaljene zaradi teh podob, ki so bile zdaj odstranjene, in so v njih videle nekaj daleč od tistega, kar je bilo predvideno, ko so bile ustvarjene," so zapisali.

Sporno kampanjo so izbrisali z Zarine strani na Instagramu, matično podjetje Inditex pa je sporočilo še, da so bile fotografije umaknjene z vseh platform.