Foto: Reuters
Foto: Reuters

Letos se s pisanimi lučmi razsvetljeni ledeni park razteza na 810.000 kvadratnih metrih z 250.000 kubičnimi metri izklesanega ledu, ki so ga pridobili iz bližnje zamrznjene reke Songhua. Skulpture, nekatere visoke nekaj nadstropij, so predstavljale zgradbe in mostove v kitajskem slogu, pravljične gradove in stolpe. Eden najlepših je oblikovan po pekinškem nebeškem templju. Po parku so zgradili tudi več toboganov za otroke in odrasle.

Sun Zemin, poddirektor trženja na festivalu, je za Reuters povedal, da se je povprečno število ljudi, ki park dnevno obiščejo, letos občutno povečalo, na približno 30.000, hotelske sobe v mestu pa so bile rezervirane že po lanskem spomladanskem festivalu. "Leta 2018 je bilo povprečno število ljudi, ki so obiskali park na dan, okoli 18.500, torej se je skupno število ljudi skoraj podvojilo v primerjavi s prejšnjimi leti," je dejal.

Foto: Reuters
Foto: Reuters

"Južni krompirčki"

Med novoletnimi prazniki je festivalski park sprejel petkrat več obiskovalcev kot pred letom dni (163.200) in ustvaril skoraj šest milijonov evrov dobička. Festival je v mesto privabil več kot tri milijone turistov v tem obdobju, tamkajšnji oddelek za kulturo in turizem pa je turistični naval opisal kot "ledeni in snežni čudež."

Letošnja zima se je izkazala za izjemno pomembno, saj je zanimanje za to ledeno destinacijo naraslo, potem ko so objave na družbenih omrežjih pokazale, da se številni državljani s toplejšega juga zgrinjajo v zasneženo mesto, ki je dalo ključen prispevek k vnovičnemu zagonu tamkajšnjega gospodarstva. Obiskovalce z juga, ki so se v mrazu stiskali v krznenih klobukih, so domačini poimenovali kar "južni krompirčki." "To so prve zimske počitnice, odkar so bile odpravljene omejitve zaradi pandemije, in nismo se več mogli zadržati," je dejal 19-letni študent Long Ping in dodal, da so si ljudje po nekaj stresnih letih želeli sprostitve.