Povezave med obema prestolnicama sicer pri Norwegianu še niso vključili v urnike letov. Foto: EPA
Povezave med obema prestolnicama sicer pri Norwegianu še niso vključili v urnike letov. Foto: EPA

Polete med slovensko in dansko prestolnico je nazadnje zagotavljal propadli prevoznik Adria Airways. Norveški prevoznik, druga največja letalska družba v Skandinaviji, je že leta 2016 omenjal možnost prihoda v Slovenijo, letos poleti pa je začel leteti v Skopje. Predtem je vstopil že na letalske trge Hrvaške, Kosova in Črne gore.

Poleti prihodnje leto bo tako norveški nizkostroškovni letalski prevoznik Norwegian, četrta največja tovrstna letalska družba v Evropi, le vstopil na slovenski trg. Uvedel naj bi polete med Ljubljano in Københavnom. Povezave med obema prestolnicama sicer pri Norwegianu še niso vključili v urnike poletov, prav tako vozovnice še niso na prodaj.

Skupaj s poleti v Ljubljano naj bi prihodnje poletje med drugim uvedel še polete iz Osla in Københavna v Zadar, iz Göteborga v Prištino ter iz Rige in Københavna v Tivat. Večina teh poletov naj bi bila operativna le od junija do avgusta.

Decembra bo znano, ali se bo morda za subvencijo prijavil tudi Norwegian

Upravljavec ljubljanskega letališča Fraport Slovenija naj bi se v zadnjem mesecu pogovarjal z 28 letalskimi družbami glede možnosti vpeljave več kot 30 povezav.

Ministrstvo za infrastrukturo je sicer konec oktobra objavilo tretji javni razpis za večjo letalsko povezljivost Slovenije, za kar je v letih 2023, 2024 in 2025 skupno na voljo 16,8 milijona evrov subvencij. Dosežek prvih dveh razpisov sta povezavi z Luksemburgom (Luxair) – ta se že izvaja – in z Rigo (Air Baltic), ki bo stekla s poletnim voznim redom prihodnje leto.

Končno odločitev o morebitni vzpostavitvi novih povezav na podlagi tokratnega razpisa je pričakovati v decembru, takrat bo tudi znano, ali se bo morda za subvencijo prijavil tudi Norwegian.