Dončić ima kot v tujini prepoznavno ime velik vpliv na prepoznavnost Slovenije. Foto: Reuters
Dončić ima kot v tujini prepoznavno ime velik vpliv na prepoznavnost Slovenije. Foto: Reuters

"Vrhunski športniki so edinstveni ambasadorji naše dežele ter nacionalne in turistične znamke I feel Slovenia. Njihovi športni dosežki prispevajo k večji prepoznavnosti in pozicioniranju naše dežele kot odlične aktivne destinacije na tujih trgih, med Slovenci pa dvigujejo nacionalni ponos," so ob objavi javnega razpisa zapisali na STO-ju.

Poudarili so vse večji pomen digitalnega komuniciranja in vpliv, ki ga imajo na odločevanje in pozitivno podobo destinacije potencialnih gostov vplivneži, tudi športniki.

Ti na različnih digitalnih platformah objavljajo vsebine o sebi in športnem življenju, s tem pa dvigajo pozitivno podobo in prepoznavnost sebe in športne dejavnosti, ki jo izvajajo. Izbrani vplivneži pa lahko vzporedno postanejo ambasadorji Slovenije in njenih turističnih produktov, so dodali na STO-ju.

Dončić – Slovenec z največ sledilci

Dončića so izpostavili kot globalno najuspešnejšega in prepoznavnega slovenskega košarkarja. Ocenjujejo, da bo kot Slovenec z največ sledilci na družbenem omrežju Instagram (kar 7,8 milijona) utrdil položaj Slovenije v svetu in večal prepoznavnost Slovenije kot outdoor, športne in turistične destinacije.

Dončić pa ni edini športnik, s katerim STO sodeluje pri promociji Slovenije kot turistične destinacije. Med njimi so tudi plezalka Janja Garnbret, alpska smučarka Ilka Štuhec ter kolesarja Tadej Pogačar in Primož Roglič. Sodelujejo tudi z Rogličevim klubom Jumbo Visma, za sodelovanje pa se dogovarjajo še z Dončićevim klubom Dallas Mavericks.

Letos bo STO za sodelovanje s petimi športnimi ambasadorji in omenjenima kluboma predvidoma namenila slabih 650.000 evrov.