Smučišče v Kranjski Gori. Foto: Ksenja Tratnik/MMC RTV SLO
Smučišče v Kranjski Gori. Foto: Ksenja Tratnik/MMC RTV SLO

V RTC Žičnicah Kranjska Gora so večkrat izrazili bojazen, da jim zaradi presoje vplivov na okolje, ki je potrebna zaradi prevoza večjega števila potnikov, verjetno ne bo uspelo pravočasno pridobiti gradbenega dovoljenja.

Rok za vložitev vseh soglasij za izvedbo projektov, sofinanciranih iz državnega razpisa za nadaljnji razvoj in prestrukturiranje večjih slovenskih smučišč v celoletna gorska središča, se je namreč iztekel januarja, saj morajo biti projekti novembra že končani.

Ministrstvo za gospodarstvo, turizem in šport je pojasnilo, da je bil rok postavljen na podlagi tesne časovnice projektov, ki je posledica časovno omejene možnosti porabe kohezijskih sredstev programa React EU.

Devet od desetih izbranih smučišč, ki jim je bilo skupaj odobrenih 63,4 milijona evrov nepovratnih sredstev, je ta pogoj izpolnilo, za projekt v Kranjski Gori pa prijavitelju ni uspelo pridobiti gradbenega dovoljenja v roku, zato so, kot so na ministrstvu potrdili za Delo, od pogodbe morali odstopiti.

V Žičnicah Kranjska Gora so z odločitvijo ministrstva že seznanjeni in jo obžalujejo, saj jim je pokvarila načrte. Kaj to pomeni za sam projekt Vitranc 1, pa Irena Golc iz tega smučarskega centra še ni mogla komentirati, saj da je odločitev v rokah lastnikov. Ker gre za veliko naložbo, je vprašanje, ali bo podjetje investicijo lahko financiralo samo.

Projekt je bil ocenjen na osem milijonov evrov

Z zamenjavo štirisedežnice z novo krožno kabinsko žičnico bi uporabnikom zagotovili boljšo izkušnjo, udobnejšo panoramsko vožnjo, hitrejši transport in varnejše vstopanje ter izstopanje. Nova žičnica bi bila tudi velika pridobitev za poletno sezono. Projekt je bil skupaj z dodatnimi turističnimi produkti, kot sta adrenalinski park in gorski karting, ocenjen na približno 12 milijonov evrov.

So pa Žičnice Kranjska Gora lani same že izvedle približno tri milijone evrov vredno naložbo v novo štirisedežnico Vitranc 2, za katero še čakajo uporabno dovoljenje. Z novo štirisedežnico so nadomestili enosedežnico, ki je vodila na vrh Vitranca, a že več let ni obratovala. Dalj časa so si sicer prizadevali, da bi namesto omenjene sedežnice postaviti gondolo, vendar zanjo niso dobili naravovarstvenega soglasja.