Fotografija je arhivska. Foto: BoBo
Fotografija je arhivska. Foto: BoBo

Z dokapitalizacijo družbe jo podpira tudi kamniška občina, saj je posodobitev pomembna za nadaljnji turistični razvoj tega območja. Lani so na Veliko planino prepeljali že 74.000 potnikov, kar je največ do zdaj.

Zastarela dvosedežnica Šimnovec se je torej ustavila. Nova šestsedežnica bo varnejša, ima pa tudi številne druge prednosti, našteva direktor družbe Velika planina Tomaž Štefe. "Nova sedežnica bo bistveno hitrejša, do okolja prijaznejša, bistveno udobnejša za potnike. Do zdaj je sedežnica za prevoz potrebovala od 15 do 20 minut, nova sedežnica pa bo isto razdaljo premagala v manj kot petih minutah," je povedal Štefe.

Ministrstvo za gospodarstvo je za gradnjo nove šestsedežnice namenilo sedem milijonov evrov. "Milijon evrov bo v okviru celotne dokapitalizacije družbe prispeval lastnik, torej občina Kamnik, od tega je bila že izvedena dokapitalizacija v znesku 750.000 evrov v letošnjem letu, v naslednjem letu pa sledi še dokapitalizacija v vrednosti 250.000 evrov. Preostalo razliko pa bo krila sama z lastnimi sredstvi in posojilom."

Direktor Tomaž Štefe pojasnjuje, da bo v času gradnje nihalka na Veliko planino nemoteno obratovala, obiskovalci pa bodo morali do Zelenega roba peš. Pot je nezahtevna.

"Za tiste, ki morebiti ne bi mogli iti peš, ki težko hodijo, pa pripravljamo tudi možnost prevoza s kombijem. Poleg tega ostajajo v uporabi parkirišča na zadnjem delu Velike planine, torej Rakove ravni, Ušivec in Mačkin kot. Tako za tiste, ki raje pridejo, bodo tudi ta parkirišča obratovala. Prav tako v poletnem obdobju bo določen del parkirišč ograjen, ker bo tam skladišče z gradbeno opremo," je pojasnil Štefe.

Časovnica gradnje šestsedežnice je zelo tersna. Če bo šlo vse po načrtih, naj bi prve potnike prepeljali že novembra, kar je dober obet za prihodnjo zimsko sezono.