Nov znak bo povečal zaupanje v slovenski turizem. Foto: STO
Nov znak bo povečal zaupanje v slovenski turizem. Foto: STO

Cilj projekta je še povečati zaupanje v znamko I feel Slovenia in v Slovenijo pritegniti še več tujih gostov. "V času negotovosti zaradi pojava novega koronavirusa je uspešnost v turistični panogi odvisna od zaupanja gostov, da lahko pri nas dopustujejo tako, da ne ogrožajo svojega zdravja in varnosti. Zaradi sprememb, ki jih povzroča pandemija, je bolj kot kadarkoli doslej pomembno, da turistične destinacije in ponudniki s poenotenim delovanjem in medsebojnim sodelovanjem ohranjamo, kar smo v slovenskem turizmu skupaj že dosegli," so zapisali na spletni strani STO-ja.

Zeleni in odgovorni priročnik

Upad turistov opažajo v prav vseh slovenskih turističnih destinacijah. Foto: BoBo
Upad turistov opažajo v prav vseh slovenskih turističnih destinacijah. Foto: BoBo

V sodelovanju z ministrstvom za gospodarstvo, Turistično-gostinsko zbornico Slovenije in Nacionalnim inštitutom za javno zdravje so pripravili priročnik odgovornih potovalnih standardov v slovenskem turizmu. Z njim si gostinski in turistični delavci pomagajo pri zagotavljanju višjih turističnih standardov in pri komunikaciji s potencialnimi gosti.

Priročnik opredeljuje možnosti in potenciale, ki so slovenskemu turizmu na voljo v času, ko so turisti po vsem svetu posebej pozorni na možnosti izbire varnejših, individualnih in butičnih turističnih nastanitev, programov ter doživetij. Ne nazadnje pa je STO s partnerji vanj umestil še higienske standarde, ukrepe in priporočila NIJZ-ja, ki veljajo za turistično panogo.

Material je dostopen na spletni strani STO-ja, ob njegovi objavi pa so še zapisali: "Prijazno vas vabimo, da jih uporabite v svoji komunikaciji. Verjamemo, da lahko tudi s poenotenimi sporočili in vizualno prijetnimi tiskovinami skupaj ustvarjamo in zagotavljamo varno, zeleno in zdravo podobo Slovenije."

Panoga v krizi

Slovenskemu turizmu sicer letos grozi skoraj 70-odstotni padec povpraševanja. Večino tega v Sloveniji ustvarijo tujci, letos pa bodo turistični delavci morali privabiti več domačih gostov. Ob tem veliko upov polagajo v program turističnih bonov, ki jih bo za zagon domačega turizma Slovencem razdelila vlada.

Kljub tem spodbudam pa povsem brez tujih gostov ne bo šlo, zato so za slovenski turizem izjemno spodbudne novice o postopnem odpiranju evropskih meja. Novost letošnje sezone pa je dejstvo, da bodo morali delavci v turizmu po večini računati na goste, ki lahko našo državo dosežejo s pomočjo avtomobila.