Foto: MMC RTV SLO
Foto: MMC RTV SLO

Nedeljski del 14. izvedbe dogodka so zaznamovali razgibano dogajanje, dober obisk in tržnica lokalnih pridelkov in izdelkov, drugi dan pa je namenjen poslovni javnosti.

Foto: MMC RTV SLO
Foto: MMC RTV SLO

Festival je višek dogajanja ob kulinaričnem mesecu Okusi Vipavske. Na osrednjem turističnem promocijskem dogodku Vipavske doline na področju vina in kulinarike se letos predstavlja 44 vinarjev, ki so obiskovalcem ponudili več kot 150 različnih vipavskih vin.

Na festivalsko nedeljo je potekala delavnica o posebnostih vina zelen, s katero so javnosti želeli predstaviti značilnosti te vrste vina.

Vstopnina je vključevala tudi jedi, ki jih je pripravljal kuharski mojster Tomaž Kavčič z ekipo. Vinsko dogajanje je tudi letos spremljala vipavska tržnica s ponudbo lokalnih pridelkov in izdelkov, na kateri se je predstavljalo okoli deset ponudnikov sadja, vložene zelenjave ter izdelovalci mlečnih in suhomesnatih izdelkov.

Današnje dogajanje je namenjeno predstavitvi domačih vinarjev gostincem, hotelirjem, distributerjem in turističnim agencijam. "Vsem tistim torej, ki so potencialni bodoči kupci in poslovni partnerji naših vinarjev," je za STA na festivalu povedala direktorica Regijske razvojne agencije Rod iz Ajdovščine Brigita Habjan Štolfa.

Obiskovalci so na dogodek prišli iz širše regije – iz celotne Slovenije, pa tudi iz Italije, od koder prihajajo tradicionalni gostje primorskih gostincev in pridelovalcev. S teh območij so bili napovedani tudi obiskovalci današnjega dogajanja.

"Pomemben poudarek namenjamo načelu trajnosti, da na tak način podpiramo kratke dobavne verige, da smo podpora pridelovanju poslovnega ekosistema ter da promoviramo lokalno in sezonsko pridelano hrano. Te usmeritve nas vodijo pri oblikovanju celotnega dogajanja, ki ga krovno imenujemo Okusi Vipavske," je še dejala Habjan Štolfa.