Foto: Park vojaške zgodovine Pivka
Foto: Park vojaške zgodovine Pivka

V Parku vojaške zgodovine v Pivki imajo odlično turistično poletje, pravi direktor Janko Boštjančič. Julija se je število obiskovalcev v primerjavi z julijem 2019, ki se ga spominjamo kot leto turističnih presežkov, povečalo celo za 10 odstotkov. In kaj je bil vzrok za to? "Intenzivno delo, ki smo ga vlagali v krepitev turistične ponudbe, v razvoj novih produktov, pa tudi turistični boni. Dobra tretjina obiskovalcev pri nas uporabi turistične bone tako za samo vstopnino kot tudi za dodatno ponudbo."

Foto: Arhiv Postojnska jama
Foto: Arhiv Postojnska jama

Predsednik uprave družbe Postojnska jama Marjan Batagelj pravi, da je letošnji obisk nekoliko specifičen. 30 odstotkov čezoceanskih gostov ni, med evropskimi pa se je zelo spremenila struktura. "Prevladuje nemški gost, na drugem mestu je slovenski, kar se kaže izredno pozitiven učinek turističnih bonov. Je pa še ena posebnost, ki jo izrazito zaznavamo – do tega trenutka se italijanski trg še ni odzval, čeprav ima sliko precepljenosti in prebolelosti zelo dobro."

Italijanske goste pogrešajo tudi v turističnem naselju Pivka jama, čeprav so se ravno v teh dneh začeli počasi vračati. V primerjavi z enakim obdobjem leta 2019 opažajo 70-odstotno raven obiska. Direktor Peter Kranjec je za Radio Slovenija povedal: "Glede na prejšnje sezone, ko smo 99,9 odstotka delali samo z gosti iz tujine, imamo zdaj ogromen porast slovenskih gostov." Večina jih uveljavlja turistične bone.