Haloze bi rade turistom ponudile čim več. Foto: BoBo
Haloze bi rade turistom ponudile čim več. Foto: BoBo

"Pomembno je, da se povežemo in nastopimo s skupnimi močmi, saj imamo tako več možnosti za uspeh," je povedal predsednik zadruge Pozama Srečko Hvauc, ki je v petek gostil lokalne turistične ponudnike.

Zadruga Pozama je sicer nosilec projekta kolesarskih in pohodniških poti po Halozah. Hvauc je poudaril, da že zdaj obstaja kopica različnih pohodniških, kolesarskih, etnoloških poti, ki imajo velik potencial, "a samo zaradi nekaj kilometrov kolesarske ali pohodniške poti, dobre haloške gibanice ali kozarčka odličnega in v znoju pridelanega vina bodo k nam prišli le bolj naključni turisti". Hvauc dodaja, da "sodoben turist zahteva mnogo več", zato meni, da so označene poti, zemljevidi in seznami ponudnikov turističnih storitev mnogo premalo.

Glas Haloz je pretih
V Halozah ugotavljajo, da je "glas Haloz pretih in neprepoznaven" in da bodo uspešni le, če bodo ustvarili haloško blagovno znamko. Hvauc si želi sodelovanja čim več ponudnikov pri pripravi integralnega turističnega produkta, v okviru katerega bodo poleg narave ter kolesarskih in pohodniških poti z naravnimi, kulturnimi in zgodovinskimi znamenitostmi lahko ponudili tudi kakovostne gostinske storitve, prenočišča, zdravo domačo hrano in dobro kapljico, pa tudi številne prireditve, rekreacijo, ribolov, čolnarjenje, vožnjo z vlakcem ali s kočijo, sodelovanje pri starih kmečkih opravilih in podobno.