STO v okviru kampanje Ostani doma skuša navdušiti Slovence za poznejše dopustovanje v domači državi, spodbuja jih tudi k nakupovanju slovenske hrane ter k podpori domačih ponudnikov in podjetnikov. Foto: MMC RTV SLO/Miloš Ojdanić
STO v okviru kampanje Ostani doma skuša navdušiti Slovence za poznejše dopustovanje v domači državi, spodbuja jih tudi k nakupovanju slovenske hrane ter k podpori domačih ponudnikov in podjetnikov. Foto: MMC RTV SLO/Miloš Ojdanić

Kot so pojasnili na STO-ju, gre za brezplačne spletne predstavitve, na katerih sodeluje vrsta držav. Gre za pripravo na okrevanje turizma, torej za čas po odpravi omejitev, uvedenih zaradi novega koronavirusa.

Sorodna novica Kako bomo letos dopustovali, še ni mogoče napovedati

Prva predstavitev v Italiji bo potekala v sodelovanju z organizatorjem potovanj WHL-Albatravel, ki izvaja spletni izobraževalni projekt. Z njim udeleženci odkrivajo destinacije, ki se uvrščajo med najlepše na svetu. Program vključuje vodilne strokovnjake destinacij z vsega sveta, ki se izmenjujejo na sedmih brezplačnih spletnih seminarjih, namenjenih turističnim agencijam iz Italije.

Spletni seminarji so se začeli s predstavitvijo Malte in Bahamov ter Dubaja in Malezije, Slovenija bo svojega delila z Abu Dabijem. V prihodnjih tednih se bodo zvrstili še Izrael, Belgija, Antigva, Koreja, Filipini, Francija in ZDA.

Sorodna novica Kakšen turizem nas čaka po koronadobi?

V torek bo spletno izobraževanje za turistične agencije začel tudi italijanski turistični spletni portal Turismo & Attualita. STO je pripravil splošno predstavitev Slovenije, ki jo bodo predvidoma predvajali v sredo in z njo vabili turistične agencije, da se prijavijo na webinar.

STO je zaradi epidemije novega koronavirusa prilagodil promocijske in druge dejavnosti obstoječim razmeram. Aprila tako načrtujejo webinarje za tuje organizatorje potovanj v osmih državah, ki bodo nadomestili načrtovane poslovne dogodke, številne dogodke na tujih trgih pa so prestavili na poznejši čas, ko bo treba skupaj z gospodarstvom intenzivneje stopiti na trg.

Ostani doma, potuj jutri
Na družbenih omrežjih ob tem sledilce spodbujajo k virtualnemu načrtovanju potovanja po Sloveniji v okviru kampanje Ostani doma, potuj jutri. Delijo tudi zgodbe in pobude deležnikov slovenskega turizma ter v okviru kampanje Ostani doma navdušujejo Slovence za poznejše dopustovanje v domači državi, spodbujajo jih tudi k nakupovanju slovenske hrane ter k podpori domačih ponudnikov in podjetnikov.

Spremenjenim razmeram so prilagodili tudi aktualne razpise. V petek so tako v skladu s spremenjenimi razmerami objavili spremembo razpisa za vodilne destinacije, v teku pa so tudi razpisi za turistična podjetja.