Foto: EPA
Foto: EPA

Iz Ryanaira so kot glavnega krivca za širitev v Slovenijo navedli upravljavca brniškega letališča, družbo Fraport, katerega pristojbine naj bi bile oderuške, navaja spletni portal EX-YU Aviation News.

Irska letalska družba ima z nemškim upravljavcem precej težaven odnos. Letos so ukinili polete iz Frankfurta, svojo letno oporišče v Atenah pa spreminja v sezonsko, kar pomeni poletno, saj obe letališči upravlja Fraport, ki ga Ryanair obtožuje nerazumnih podražitev pristojbin v obeh mestih.

Predstavniki Ryanaira so letos že opravili pogovore s slovensko vlado, na katerih so znova izrazili svoje pomisleke glede pristojbine, ki jo zaračunava ljubljansko letališče.

Čeprav ima Ryanair že močno bazo v Zagrebu, od koder leti kar nekaj Slovencev, je nizkocenovnik prepričan, da lahko uspešno deluje v obeh prestolnicah, pri čemer so poudarili, da je bila njihova selitev v Zagreb lani "izredno uspešna", enako pa bi lahko bilo tudi v Ljubljani.

Ryanair ob tem poudarja, da bi lahko Ljubljano zaradi bližine Bleda tržili kot idealno počitniško destinacijo. “Preučujemo slovenski trg, ki je za nas zanimiv iz različnih razlogov. Če bomo videli, da lahko ta potencial spremenimo v dobiček, bomo vstopili na slovenski trg,” so povedali iz irskega prevoznika za EX-YU Aviation News.

Ryanair je sicer že večkrat v zadnjem desetletju resno razmišljal o uvedbi poletov iz Ljubljane. Konec lanskega leta je upravnica ljubljanskega letališča Babett Stapel potrdila, da so že imeli pogovore z Ryanairom in da so jih pripravljeni nadaljevati. "Pozdravljamo vse letalske prevoznike, ki so v skladu z našim poslovnim modelom,” je dodala.

Nizkocenovniki bodo v prihajajoči zimski sezoni ponovno krnili svoje obratovanje na letališču Jožeta Pučnika – Wizz Air, Transavia in easyJet vsi načrtujejo zmanjšanje števila poletov ali pa popolno ukinitev. Tako Wizz Air pozimi ne bo več letel v Charleroi, Transavia pa ne v Amsterdam, medtem ko bo easyJet zmanjšal število poletov na londonski Gatwick.