Poleg vseh znamenitosti, vinarjev in gostincev so letos v akcijo vključili tudi lokalne vodnike, tako da se obiskovalci krajev ob slovensko-italijanski meji odpravijo na odkrivanje lepot zahodnega dela Slovenije tudi v družbi vodnikov. Foto: MMC RTV SLO/Miloš Ojdanić
Poleg vseh znamenitosti, vinarjev in gostincev so letos v akcijo vključili tudi lokalne vodnike, tako da se obiskovalci krajev ob slovensko-italijanski meji odpravijo na odkrivanje lepot zahodnega dela Slovenije tudi v družbi vodnikov. Foto: MMC RTV SLO/Miloš Ojdanić

Rdeča nit letošnjega dogajanja je odkrivanje raznolikosti in žlahtnosti ozemlja prek kulinaričnih okusov. Posebej za letošnjo akcijo so gostinci pripravili krožnike Čas za vas, ki so sestavljeni iz svežih lokalnih sestavin, pripravljeni pretežno po tradicionalnih receptih posamezne pokrajine, z dodano noto ustvarjalnosti kuharskih šefov.

"Če smo lani dali velik poudarek na kulturno dediščino in na naše avtohtone sorte vin, pa smo letošnjo dejavnost nadgradili še z gastronomsko zgodbo. Dodajamo krožnike Čas za vas pri naših gostincih, poleg tega smo v zgodbo vključili tudi številne vinarje, pri katerih bo tudi letos mogoče opraviti številne degustacije," je na današnji novinarski konferenci na Dobrovem povedala direktorica Zavoda za turizem, kulturo, mladino in šport Brda Tina Novak Samec.

Poleg vseh znamenitosti, vinarjev in gostincev so letos v akcijo vključili tudi lokalne vodnike, tako da se obiskovalci krajev ob slovensko-italijanski meji odpravijo na odkrivanje lepot zahodnega dela Slovenije tudi v družbi vodnikov.

Foto: MMC RTV SLO/Kaja Sajovic
Foto: MMC RTV SLO/Kaja Sajovic

Do konca leta bodo obiskovalcem, ki bodo na tem območju ostali vsaj dve noči, pripravili dodatne ugodnosti, od vinskih degustacij in popustov pri vstopninah za znamenitosti do zdaj še gurmanskih krožnikov. Obiskovalci bodo na svojih nastanitvah dobili posebne kartice, ki jim bodo omenjene ugodnosti tudi nudile. Če je lani akcija trajala do septembra, pa bodo letos ugodnosti dosegljive turistom vse do konca leta. Prav tako ne bo namenjena le domačim obiskovalcem, ampak tudi turistom, je še povedala Novak Samec.

Letos se je organizatorjem akcije pridružilo še več ponudnikov, kar je po njenih besedah dokaz, da je bila akcija lani uspešna. Temu pritrjujejo tudi doseženi rezultati. V Goriških brdih so imeli tako v turistični sezoni 25 odstotkov več prenočitev kot leta 2019, poleg tega so ugotovili več kot 150-odstotno povečanje obiska kulturnih znamenitosti, je še dejala.

Podobne rezultate so dosegli tudi na turističnih destinacijah Kras in Vipavska dolina, zato so se letos odzvali na še razširjeno ponudbo. Nekoliko manjši obisk kot na Krasu so zaznali na Zavodu za turizem Nova Gorica in Vipavska dolina, to je veljalo predvsem za samo Novo Gorico.

Akcijo ponudnikov podpira tudi Slovenska turistična organizacija (STO), ki je akcijo "Zdaj je čas. Moja Slovenija" namenila prav tovrstnemu povezovanju turističnih ponudnikov.

"Z vse večjim zanosom povezujemo teritorij v prepričljivo zgodbo, ki upoštevaje velikost premore največ vinarjev, uvrščenih na najpomembnejše svetovne lestvice, največ Michelinovih zvezdic kuharskih chefov, največ zlatih in srebrnih slovenskih zelenih destinacij in okoljsko certificiranih ponudnikov turističnih storitev, največ znamenitosti z znamko Unescova dediščina človeštva. V ospredje postavljamo spoznavanje avtohtonih posebnosti pokrajine Brd, Vipavske doline in Krasa z Brkini, spodbujamo razpršitev gostov, odkrivanje kulinaričnih dobrot z lokalnimi sezonskimi darovi narave, in kar je najbolj pomembno, tkemo trajne vezi med deležniki," je ob vabilu na turistični oddih še dejala Tina Novak Samec.