Kot so pojasnili v STO-ju, gre za eno najpomembnejših in vodilnih turističnih borz na svetu, po enoletnem premoru pa je dogodek znova potekal tudi v živo. Borza je pomembna predvsem za luksuzni turistični trg Bližnjega vzhoda in jugovzhodne Azije.

Na slovenskem razstavnem prostoru v organizaciji STO-ja so se predstavili hotel Bled Rose, Charming Slovenia glamping resorts, E-bike Tour Bled, Intours DMC, ITT Travel Agency, Ljubljanski grad, Palma, Promet T&T in Posestvo Brdo.

Zelena, butična, varna

Kot pravijo v STO-ju, je zanimanja za Slovenijo ogromno. Predvsem smo privlačni zaradi zelene narave, trajnostnega turizma in butične ponudbe. Prihodnji teden bo potekal še spletni dogodek s spletnimi seminarji in možnostjo dvostranskih spletnih sestankov.

Del promocijske kampanje je tudi nov zeleni varnostni znak, ki je nastal pod okriljem STO-ja. Foto: STO
Del promocijske kampanje je tudi nov zeleni varnostni znak, ki je nastal pod okriljem STO-ja. Foto: STO

Enako izjemno zanimanje je za Slovenijo vladalo tudi na mednarodni borzi Fitur Madrid 2021. Turistična borza traja do nedelje, na njej pa se predstavlja šest slovenskih turističnih podjetij in organizacij, in sicer agencija Van Gogh, Ekorna potovanja, Julijske Alpe, Ljubljana Turizem, Palma in Terme Krka.

Madridska borza je pomembna predvsem za Južnoameriški trg in prav tako sodi med najpomembnejše predstavitvene prostore za turistično ponudbo na svetu. Največ povpraševanja je prav po ponudbi, kjer lahko Slovenija obiskovalcem veliko ponudi, kot so gastronomska doživetja, aktivne počitnice in kulturni turizem.

Priznanje promociji Slovenije

Prav video, ki predstavlja Slovenijo kot odlično izbiro za gastronomska doživetja, so v Madridu tudi nagradili. Nov promocijski video za produkt gastronomije je STO objavil v tem tednu in ga sočasno tudi že predstavil na mednarodnem videotekmovanju, ki poteka v okviru omenjenega madridskega sejma.

Osrednji del videa predstavljajo prejemniki Michelinovih zvezdic, s svojimi značaji in življenjem. Med 85 prijavljenimi deli je strokovna žirija, ki jo po pojasnilih organizacije sestavljajo mednarodni strokovnjaki s področja novinarstva, marketinga, avdiovizualnih komunikacij, turizma in oglaševanja, izbrala 72 primernih za tekmovanje. Na razglasitvi nagrad je video osvojil prvo mesto v kategoriji najboljšega mednarodnega videa, ki promovira turistični produkt.

Med najuspešnejšimi destinacijami so tudi Goriška brda, za dodatno promocijo katerih bo poskrbela tudi etapa Gira di Italia. Foto: Zavod za turizem, kulturo, mladino in šport Brda
Med najuspešnejšimi destinacijami so tudi Goriška brda, za dodatno promocijo katerih bo poskrbela tudi etapa Gira di Italia. Foto: Zavod za turizem, kulturo, mladino in šport Brda