Eiffel je takrat priporočal, naj se stolp prebarva vsakih sedem let. Foto: EPA
Eiffel je takrat priporočal, naj se stolp prebarva vsakih sedem let. Foto: EPA

Obiskovalci morajo trenutno za vožnjo z dvigalom na vrh Eifflovega stolpa odšteti 29,40 evra.

Pariški mestni svet je prav tako podprl dokapitalizacijo operaterja Eifflovega stolpa, družbe Sete, ter znižal letno pristojbino, ki jo operaterju zaračunava za upravljanje ene najbolj znanih turističnih znamenitosti na svetu.

Še vedno se čutijo finančne posledice pandemije covida-19

Manjše število obiskovalcev med pandemijo covida-19 skupaj s strmo naraščajočimi stroški prenove je Sete potisnilo globoko v rdeče številke.

Med pandemijo leta 2020 in 2021 je izpad prihodkov Eifflovega stolpa štel okoli 120 milijonov evrov. Lani se je število obiskovalcev vrnilo na skoraj šest milijonov, potem ko je leta 2020 padlo na le 1,5 milijona.

Odkar so jo zgradili za svetovno razstavo leta 1889, je bila mojstrovina arhitekta Gustava Eiffla prebarvana 19-krat. Eiffel je takrat priporočal, naj se stolp prebarva vsakih sedem let, s čimer bi se izognili neizogibni rji. Toda 300 metrov visoka železna konstrukcija ni bila v celoti prebarvana že vse od leta 2010.