Najtežje so se sodelujoči v raziskavi upirali želji po družabnih omrežjih. Foto: EPA
Najtežje so se sodelujoči v raziskavi upirali želji po družabnih omrežjih. Foto: EPA

Raziskava šole Chicago Booth School of Business je zajela starostno skupino posameznikov, starih od 18 do 85 let, ki so en teden s pomočjo pametnih telefonov raziskovalcem posredovali podatke o tem, kako pogosto imajo željo spremljati spletna družbena omrežja. Poleg tega je raziskovalce zanimalo še, kako pogosto čutijo željo po drugačnih oblikah zadovoljitve, kot so seks, cigarete in alkohol.

Najtežje so se sodelujoči v raziskavi upirali želji po družabnih omrežjih, kjer lahko spremljajo dejavnosti drugih oseb, puščajo komentarje in objavljajo fotografije, so po pregledu zbranih podatkov po poročanju francoske tiskovne agencije AFP sklenili znanstveniki.

"Zdi se, da se je želji po medijih primerjalno težje upreti zaradi njihove dostopnosti in ker se zdi, da tovrstne aktivnosti ne stanejo veliko, četudi bi se jim človek rad uprl," je za ameriški časnik Los Angeles Times pojasnil prvi avtor študije William Hofmann.

Pri vrhu seznama neobvladljivih hrepenenj se je poleg družbenih omrežij znašla tudi služba. Želji po delu so se sodelujoči v raziskavi namreč zoperstavljali težje kot želji po seksu, nakupovanju in drugih skušnjavah.