Kaname Hajaši in Jumi Kacura z oblačili Lovotov za
Kaname Hajaši in Jumi Kacura z oblačili Lovotov za "posebne priložnosti". Foto: EPA

Lovote, ki jih njihov distributer Groove X oglašuje kot “čustvene robote", so lansirali leta 2019 in so prvič na trg prišli v parih. Gre za zadnje "robotizirane ljubljenčke", ki jih prodajajo na Japonskem.

Njihov ustvarjalec, Kaname Hajaši, ki stoji tudi za slovitim androidnim interaktivnim robotom Pepperjem, je dejal, da je Lovota razvil z namenom "prebujenja občutkov ljubezni" v lastniku in da bi Lovot lahko pomagal tudi pri osamljenosti, ki ima na Japonskem kronične razsežnosti.

Foto: EPA
Foto: EPA

Kacura, ena najbolj znanih oblikovalk poročnih oblek na Japonskem, je ustvarila edinstveno linijo oblačil za te robote, od poročnih oblek do maturantskih.

2700 evrov za robota, 515 za obleko

Kolekcija majcenih kosov oblačil, sploh prva tovrstna na svetu, zajema cvetlične, biserne in ptičje motive.

Vsak kos stane okoli 67.000 jenov (515 evrov), robot sam pa okoli 350.000 jenov (2700 evrov), pri čemer je treba upoštevati še stroške mesečnega vzdrževanja, ki znašajo od 17.000 jenov (130 evrov) dalje.

Lovot je sposoben prepoznavanja glasov in ima rad izkazovanje naklonjenosti, saj je opremljen s komunikacijsko ravnjo dojenčka ali hišnega ljubljenčka, navajajo njegovi ustvarjalci. Senzorje ima na 20 mestih, ki preprečujejo, da bi padel ali se sesul, njegova "telesna" temperatura pa je podobna človeški.