Heinz je s svojim stiskalcem brez dvoma izvedel spretno tržno potezo. Foto: YouTube
Heinz je s svojim stiskalcem brez dvoma izvedel spretno tržno potezo. Foto: YouTube

Pri družbi Kraft Heinz, ki velja za največjega svetovnega proizvajalca kečapa, so uslišali prošnje (in verjetno tudi kakšno kletvico) svojih uporabnikov, ki so si pri iztiskanju različnih vrst omak iz majhnih petgramskih zavojčkov popacali obleko, mizo ali pa "le" roke. Razvili so namreč "največjo inovacijo, povezano z omakami, po predstavitvi malih zavojčkov".

Gre za miniaturno repliko plastenke kečapa z nekakšnim prerezom, v katerega posameznik vstavi zavojček, mu odtrga (ali odreže – z vdelanim rezilcem) zgornji rob in začne omako enakomerno iztiskati iz embalaže. V nasprotju z ročnim iztiskanjem je z napravico mogoče iz zavojčka iztisniti prav vso omako, tako da je niti miligram ne gre v nič, zagotavljajo v družbi.

Stiskalec zavojčkov seveda ni brezplačen, je pa že na voljo v spletni prodaji – Heinz ga ponuja na svoji spletni strani za slabih 5,7 ameriškega dolarja oz. slabih pet evrov –, pri čemer pa proizvajalec opozarja: "Ne kupujte tega izdelka, če niste povsem prepričani, da ste pripravljeni na nov način prelivanja jedi z omakami."

Napravica je tako majhna, da jo lahko imetnik ves čas nosi s seboj oz. jo pripne na svoj obesek za ključe, tako da jo ima pri sebi ob obisku restavracij, še navajajo pri omenjeni družbi.

CNN ob tem poroča, da je v zadnjem letu povpraševanje po majhnih pakiranjih različnih vrst omak skokovito poraslo, kar poznavalci pripisujejo zaprtjem zaradi pandemije covida-19 in povečani dostavi jedi in živil na dom, ki je temu sledila. V ZDA je spomladi zavojčkov menda tako kronično primanjkovalo, da so lastniki manjših restavracij hodili v velike verige "grabit" (pogosto brezplačne) zavojčke, da so jih lahko nato v omejeni količini priskrbeli svojim strankam.