Laura v svoji 'pisarni'. Foto: Tesco
Laura v svoji 'pisarni'. Foto: Tesco
Kljub kalorični službi 29-letnica ostaja v odlični formi. Foto: Tesco
'Trdo delo je, a nekdo ga mora opraviti.' Foto: Tesco

29-letna Angležinja ve bolje od večine, kakšen občutek je imeti v sebi prevelike odmerke sladkorja, saj je plačana, da je čokolado, torte in druge sladice. In kot da se to ne sliši že kot sanjska služba - Laura po službenih obveznostih tudi potuje. Okušala je že vse, od gurmanske čokolade v Franciji do newyorške cheesecake v ZDA.

Kot glavna razvijalka sladic in tort za britanskega velikana, supermarket Tesco, je Faganova plačana, da poskusi tudi do 20 sladic na dan. Tako, denimo, ob osmih zjutraj je jabolčno pito, ob šestih popoldne pa se pred odhodom domov še vedno polni z novo serijo profiterolov. A kljub svoji visokokalorični karieri vitka Laura ostaja v odlični kondiciji, njena edina skrb pa so zobje.

Odkrivanje novih smernic
Diplomiranka iz menedžmenta prehrane in potrošništva, ki živi v Londonu s svojim fantom, je za Daily Mail povedala, da obožuje svojo službo in da ji njene prijateljice pogosto govorijo, da bi zamenjale z njo. "Potujem po svetu in okušam vse: od najboljših gateauxjev in cheesecake do pana cotte, banane split, krofov in pit," razlaga Faganova. "Omogoča mi, da odkrivam nove smernice v receptih, okusih in predstavitvi ter navadno zapustim kraj precej sita, a polna dobrih idej."

Ob tem priznava, da jo je seveda skrbelo zaradi kalorij, ko je začela posel, a da skuša obiskovati telovadnico kar se da pogosto. "Glavna stvar so moji zobje, mislim, da moj zobozdravnik ne bi bil srečen, če bi mu povedala, kaj počnem, zato si skušam prati zobe kar najpogosteje. Ko povem ljudem, kaj počnem, vsi pravijo, da imam najboljšo službo na svetu, in me vprašajo, katera je moja najljubša sladica."
Zakrivila prodajne uspešnice
Pri enem od svojih zadnjih projektov je Laura preživela več mesecev pri raziskovanju krofov - njihovo teksturo, nadev, težo, aromo in sestavo, da bi ustvarila novo vrsto. "Krofi so taka sladica za množice in se prodajajo že tako dolgo, da se je izredno težko domisliti nečesa novega, da bi navdušili kupce," pravi. "Zato sem obiskovala slaščičarne v številnih državah, da bi poskusila čim več sort, da bi prišla do nečesa novega."
Rezultat je bila korenita sprememba v obliki krofa - kvadrat namesto kroga, imenovali pa so jih "Sqonuts" (ang. Donut = krof) in so postali najboljši prodajni artikel pri Tescu.
Še ena Laurina prodajna uspešnica je orjaška skutna torta z jagodami, dovolj velika za deset ljudi. Avtorica razlaga: "Amerika slovi po najboljši skutnih tortah na svetu, zato sem za raziskavo prepotovala številna ameriška mesta in dolge ure okušala različne tipe, preden sem se odločila, katero uporabiti. Bilo je trdo delo, a nekdo ga mora opraviti."