Šlo je za ljubezen na prvi pogled. Foto: Reuters
Šlo je za ljubezen na prvi pogled. Foto: Reuters
Na družbenih omrežjih je izjemno priljubljena. Foto: Reuters
Na družbenih omrežjih je izjemno priljubljena. Foto: Reuters

Štirimesečna kosmatinka se je rodila na vrtu v glavnem mestu Turčije, ima pet sorojencev, dom pa je našla pri Canis Dosemeci in njeni družini. "Nikoli nismo pomislili, da bi mačko kupili, želeli smo jo le rešiti z ulice in jo posvojiti," je priznala Dosemeci, ki ji doma delata družbo tudi zlati prinašalki Zeynep in Suzi. Šlo naj bi za ljubezen na prvi pogled, predvsem pa jo je skrbelo, da zaradi edinstvenega zdravstvenega stanja mačka ne bo našla doma.

Zlati prinašalki Zeynep in Suzy velikokrat
Zlati prinašalki Zeynep in Suzy velikokrat "masira" in se z njima stiska. Foto: Reuters

Midas, ki ima na trebuščku belo liso v obliki srčka, je bila namreč rojena z dvema paroma ušes, zaradi genetske mutacije pa ima okvarjeno tudi čeljust. Ime je dobila po mitološkem kralju iz Frigije, ki je vse, česar se je dotaknil, spremenil v zlato. Ker je nekoč namesto pesmi boga glasbe izbral igranje satira, je Apolon njegova ušesa za kazen preobrazil v oslovska.

Njena priljubljenost bi lahko vplivala na odločitve tistih, ki si želijo domačega ljubljenčka. Foto: Reuters
Njena priljubljenost bi lahko vplivala na odločitve tistih, ki si želijo domačega ljubljenčka. Foto: Reuters

Na Instagramu ji sledi okoli 81.000 ljudi

Po besedah veterinarja Resata Nurija Aslana zdravstveno stanje ne vpliva na njeno zdravje ali sluh, Midas pa izstopa zaradi dejstva, da so vsa štiri ušesa povezana s sluhovodom. Mucka je sicer postala prava spletna senzacija, na družbenem omrežju Instagram, kjer so objavljene fotografije njenega vsakdana in vragolij s štirinožnima sostanovalkama, ima trenutno namreč kar 81.000 sledilcev.

"Nekaterim se zdi strašljiva, na splošno pa menijo, da je simpatična," je povedala skrbnica Midas in dejala, da jo veliko ljudi želi videti in se z njo fotografirati. Dosemeci sicer upa, da bo prav njena priljubljenost ljudi prepričala, da ljubljenčkov ne kupijo v trgovinah, ampak jih raje posvojijo.