Fotografija britanskega princa Harryja s sinom v naročju je bila objavljena za novo leto na Instagramu vojvode in vojvodinje Suseške. Samo par dni pozneje je socialno podjetje Make Give Live prejelo več kot desetkrat toliko naročil, kot jih običajno prejme v enem mesecu.

Soustanoviteljica skupine je dejala, da jih je fotografija povsem presenetila. "Sanjalo se nam ni, da se bo to zgodilo," je povedala Becky Smith za BBC in dodala, da se je zavedela, da je enega njihovih izdelkov nosil član kraljeve družine, potem ko ji je ena od članic pletilske skupine pokazala omenjeno fotografijo.

"Mislim, da se nismo zavedali, kakšne posledice bo imela ta fotografija za prodajo. Bilo je preprosto lepo videti, da so objavili fotografijo z našo čepico in da lahko s tem širimo naše sporočilo. Nismo pa bili pripravljeni na naval naročil – noro!"

Pletilska skupina Make Give Live je od objave fotografije prejela okoli 500 naročil, medtem ko bi "na res dober mesec" prodala okoli 45 čepic, je še dodala Smithova.

Donacija od vsake prodane kape

Socialno podjetje, ki ima za cilj spopadanje z osamljenostjo in izboljšanje duševnega zdravja, ima trenutno 11 pletilskih skupin po vsej Novi Zelandiji in okoli 120 članov.

Skupine se redno srečujejo v kavarnah, občinskih dvoranah ali knjižnicah, kjer pletejo čepice. Za vsako prodano kapo organizacija donira nekomu od pomoči potrebnih.

Smithova je sprva mislila, da je Meghan čepico dobila za darilo, ko je leta 2018 obiskala Novo Zelandijo, a se je spomnila, da je vojvodinja Suseška pozneje, ko je bila že doma, naročila dve čepici še sama – in eno od njih je nosil Archie na fotografiji.

Kljub ogromnemu povpraševanju pa organizacija še vedno sprejema naročila, čeprav morajo stranke zdaj na svoje čepice čakati malce dlje.

Smithova še pravi, da je ob vsem tem ključnega pomena zagotoviti, da pletilske skupine ostanejo "zabavna in prijetna izkušnja", ne da se vse skupaj sprevrže v stresni posel s pritiski splesti čim več kap.