Organizacija skavtinj Amerike je ena največjih ameriških mladinskih organizacij z več kot dva milijona aktivnih članov. Foto: AP
Organizacija skavtinj Amerike je ena največjih ameriških mladinskih organizacij z več kot dva milijona aktivnih članov. Foto: AP

Kupovanje piškotov skavtinj je v ZDA za mnoge družine vsakoletna dobrodelna tradicija. Z zaslužkom od prodaje skavtinje financirajo svojo dejavnost, ki vključuje na milijone deklic po celotni državi, hkrati pa podpirajo številne dobrodelne projekte.

Skavtinje piškote običajno prodajajo pri vhodih v trgovine, na mestnih trgih ali pa s prodajo od vrat do vrat. Letos pa je bila večina tradicionalnih oblik prodaje zaradi pandemije onemogočena, zato so se skavtinje morale znajti z novimi inovativnimi pristopi.

Piškoti skavtinj imajo v ZDA kultni status med sladokusci. Foto: AP
Piškoti skavtinj imajo v ZDA kultni status med sladokusci. Foto: AP

Čeprav je spletna prodaja piškotov doživela bogat razcvet, pa organizacija vseeno ni mogla prodati vseh spečenih piškotov. Letno običajno prodajo približno 200 milijonov škatel piškotov, letos pa je številka vsaj za nekaj deset milijonov škatel nižja. Zato se v skladiščih organizacije in proizvajalcev piškotov kopičijo škatle neprodanih piškotov.

Po navedbah organizacije imajo na zalogi 20 milijonov škatel, ki jih niso mogli prodati. Organizacija se trudi preprečiti, da bi se ti v skladiščih pokvarili, zato so jih že začeli deliti zavetiščem za brezdomce in drugim dobrodelnim organizacijam. Med pandemijo pa so uvedli tudi nov program, kjer lahko po spletu škatlo piškotov podarite delavcem v zdravstvu in drugim kriznim delavcem.