Kroksi kljub neprivlačni obliki še vedno ohranjajo svoj posebni status v modni industriji. Ponovni vzpon blagovne znamke, podjetje namreč že od marca beleži rast prodaje, je mogoče pripisati pandemiji in zvezdniškim linijam, ki navdušujejo.

Pred kratkim, natančneje 13. oktobra, je na trg prišla linija rumenih kroksov, ki je nastala v sodelovanju s 26-letnim Bieberjem. Navdih za kolekcijo je pevec črpal iz svoje modne linije Drew House. "Lahke natikače krasijo obeski, ki prikazujejo dobre vibracije in sproščen slog," je poudaril Bieber. Na čevljih se tako pojavijo okraski, imenovani Jibbitz, kot so mavrica, pica, medved, krof, sonce, roža in napis 'Drew'. "Kot umetniku mi je pomembno, da v svojih stvaritvah ostajam zvest sebi in svojemu slogu. Krokse nosim neprestano, zato je končna podoba prišla popolnoma naravno," je pojasnil pevec.

Omejena kolekcija je bila razprodana v pičlih 90 minutah, piše Forbes. Navdušenci so za par odšteli 60 ameriških dolarjev, na platformah, kot je eBay, pa se že pojavljajo za več kot dvojno ceno.

Linija kroksov, ki je upodabljala paniranega piščanca, je bila razprodana v 30 minutah. Foto: Spletna stran proizvajalca/Crocs
Linija kroksov, ki je upodabljala paniranega piščanca, je bila razprodana v 30 minutah. Foto: Spletna stran proizvajalca/Crocs

V preteklosti so svojo linijo obutve Crocs predstavili Post Malone, Luke Combs, Drew Barrymore in Ruby Rose. Septembra je izšla linija latino-pop zvezdnika Bad Bunnyja, ki je bila razprodana v rekordnih 16 minutah. Nedvomno pa izstopa sodelovanje med znamkama Crocs in verigo hitre prehrane KFC. Posebna linija kroksov, ki je bila razprodana v 30 minutah, je upodabljala paniranega piščanca.