Foto:
Foto:

Navduši natančna izdelava, visoko potovalno udobje, predvsem zvočna zatesnjenost podvozja in kabinskega dela ter prostornost v kabini. V zadnjem obdobju so se najvišje cenovno postavljeni v tem razredu usmerili v izrazito športno kabinsko ureditev, kar pa ima svojo ceno. Novi A4 v tem pogledu naredi korak naprej, saj v kabini ni izgubil prav nič občutka dinamičnosti, a hkrati nudi več udobja in zračnosti.
Zanesljiva lega na cesti in tudi pri zelo dinamični vožnji suveren in varen občutek ponujata nadpovprečno visoko raven užitka v vožnji.
Preizkušeni avant poganja s stodesetimi kilovati podprt dizelski agregat, ki je več kot dovolj živahen in močan, da zadosti tudi zahtevnejšim voznikom. Pozna se, da so mu dodali energijsko potenco, ki je drugi hišni bratje ne dobijo v enakem odmerku, bonus je pač rezerviran za Audi, zato pa tudi stane več.
Razlika pa ni samo v občutku moči in višjih voznih dinamičnih sposobnosti, tudi pri vseh ostalih ključnih elementih je A4 avant premišljen in še natančneje dodelan. Zaključki, karoserijski in tisti v kabini, so brezhibni. Uporabljeni materiali so bolj dodelani in pri avantu so v prtljažniku skrbno zaključeni tudi vsi ključni detajli. Več je možnosti za odlaganje manjših predmetov in dobro je poskrbljeno dodatno pritrjevanje srednje velikih.
Kakovost podvozja nove štirice se najbolj jasno manifestira pri višjih potovalnih hitrostih ter na slabih asfaltnih podlagah. Pri prvih ponuja odlično zvočno akustično izolacijo, pri udarcih večjih in manjših cestnih grbin pa se najbolj natančno prepozna, kakšne so tehnične prednosti Audijevega podvozja.
Skupaj z brezhibno in dolgo nevtralno lego, tako spredaj kot zadaj prostorno kabino, visokim potovalnim udobjem in privlačno športno avant obliko ima vse, kar je potreboval za vstop v ring. Ker se že v izhodišču uvršča med najmočnejše borce, ima temu primerno tudi ceno.