Aygo bo poskusil osvojiti mlajše kupce tudi z vpadljivo zunanjostjo. Foto: MiV
Aygo bo poskusil osvojiti mlajše kupce tudi z vpadljivo zunanjostjo. Foto: MiV

Na lestvici novosti visoko postavljajo povečan prtljažni prostor, ki jim ga je v primerjavi s predhodnikom z dodatnimi 29 litri prostornine uspelo povečati na skupno 168 litrov in hkrati poenostaviti dostopnost za boljši izkoristek prostora. K večji uporabnosti odlagalnih površin in prostorov pa veliko prispeva nov predal pred sovoznikom.

Niso pa poskrbeli le za prtljago in drobnarije, ampak konstruktorji zagotavljajo, da so izboljšali tudi udobje potnikov v prostornejši kabini 3.455 milimetrov dolgega avtomobila, kjer imajo potniki več prostora za okončine in glavo, voznik pa tudi več možnosti za ustrezno nastavitev volana.

Boljše naj bi bile tudi vozne lastnosti ayga, pri katerem bo mogoče vsaj za zdaj izbrati le en pogonski agregat, in sicer 1,0-litrski bencinski motor z močjo 51 kilovatov (69 KM). Omenjeni motor poganja tako trivratne kot petvratne karoserijske različice, nekaj več izbire pa bo pri kombinacijah opreme in dodatkov za individualizacijo.

Za možnost individualizacije so poskrbeli tako z dodatki na zunanjosti kot tudi v notranjosti. Zunanjo podobo zaznamuje črka X, okrasne detajle je mogoče izbrati individualno, podobno velja za okrasne dodatke v notranjosti.

Poleg atraktivne embalaže bo aygo ponujal tudi veliko očem skrite vsebine, ki je med drugim nujna za višjo raven udobja in varnosti. Na izdatnem seznamu opreme različnih ravni je tako mogoče najti tudi nekaj dodatkov, ki samodejno skrbijo za varnost in pri katerih voznik ali sopotniki njihovega delovanja, razen v sili, ne bodo niti zaznali. Precej več pozornosti bo verjetno deležen informacijsko-zabavni sistem in še kakšna privlačna podrobnost.

Za najcenejšo, trivratno različico Toyotinega novinca bo treba na slovenskem trgu odšteti 8.690 evrov, za štirivratno pa 8.990 evrov.