Tako kot méhari v svojem času, je bil tudi koncept cactus M zasnovan kot vozilo za dejavnosti na prostem. Vse je zasnovano na način, ki potnike zbliža z okoljem okoli njih in jim poenostavi življenje. Foto: Citroën
Tako kot méhari v svojem času, je bil tudi koncept cactus M zasnovan kot vozilo za dejavnosti na prostem. Vse je zasnovano na način, ki potnike zbliža z okoljem okoli njih in jim poenostavi življenje. Foto: Citroën

Pri Citroënu so se odločili za moderno interpretacijo svojega legendarnega modela mehari. V Frankfurtu bodo predstavili "outdoor" interpretacijo vozila C4 cactus, koncept cactus M.
Cactus M je opisan kot križanec za prostrane poti, saj oblika nakazuje na še bolj potepuški značaj, kot v primeru izvirnega serijskega izdelka citroën C4 cactus, hkrati pa potrjuje sorodstveno razmerje s konceptom aircross, ki je bil aprila letos predstavljen v Šanghaju.
Glavne zunanje posebnosti so blatniki, izklesani okoli koles, pokončno vetrobransko steklo, visoko umeščena karoserija in večji premer koles. Vse to dodatno poudarja usmerjenost v prostočasne dejavnosti. Na bočnih delih karoserije so umeščena velika vrata iz plastičnih materialov, ki imajo dva pomena - zagotoviti lahkotnost in zaščito. Citroënovi oblikovalci so si za zgled izposodili model, ki se je z zlatimi črkami zapisal v Citroënovo zgodovino, model méhari, ki je bil prav tako namenjen vsestranski uporabi. Po zaslugi popolnoma odprtega potniškega prostora lahko potniki do sedežev v drugi vrsti dostopajo tako, da prestopijo bočni del karoserije in se oprimejo vdolbine na zadnji bočni stranici.
Spremeni se lahko v šotor
Po zaslugi odvodnih odprtin v prostorih za noge je potniški prostor mogoče v celoti oprati s curkom vode. Sedeži, ki so zasnovani po navdihu desk za deskanje, so bili zamišljeni kot kombinezoni in so prekriti z barvitim neoprenom, ki zagotavlja udobje in vodotesnost. Posebnost koncepta je modularna zasnova, ki jo omogoča predvsem strešni lok, kamor lahko potniki odložijo vse svoje predmete (wakeboard, jadralno desko …). Prtljažni prostor je po zaslugi inovativnega sistema za preklop zadnje sedežne klopi mogoče podaljšati, njegova vrata odpreti na spodnjem delu, s čimer pridobimo ležišče za dve osebi. Hkrati platnena streha deluje kot šotor. Platnena streha je opremljena z inovativnim sistemom za napihovanje in daje celo zaščito v primeru dežja, dvigne pa se tako visoko, da lahko pod njo stojita dva človeka do višine 180 centimetrov.
Elektronski sistem za boljši oprijem grip control izboljšuje oprijem na vseh vrstah terenov, pri Citroënu pravijo, da lahko voznik brezskrbno zapelje zunaj utrjenih poti, tudi zaradi posebnih pnevmatik. Niso pozabili niti na tehnologijo za vsakodnevno rabo, kot je sklop opreme iz vozila C4 cactus (zaslon na dotik, stikalo menjalnika "easypush" …).