Pri Hyundaiju s konceptom vison G stavijo na eleganco. Foto: Hyundai
Pri Hyundaiju s konceptom vison G stavijo na eleganco. Foto: Hyundai

Korejski Hyundai je v ZDA na prireditvi Pebble Beach Concours d’Elegance predstavil luksuzno konceptno vozilo vison G, ki bo septembra na ogled tudi v Evropi, in sicer na avtomobilskem salonu v Frankfurtu.
Koncept so razvili pri ameriškem oddelku Hyundaija. Njihov namen je bil predstaviti, kako bo v bližnji prihodnosti videti premium družinsko vozilo, ki bo hkrati zmogljivo, udobno in oblikovalsko vpadljivo.
Vodja oblikovanja pri Hyundaiju Peter Schreyer je pojasnil, da so svoje ideje sicer prispevali oddelki z vsega sveta, a da se je glavnina dela odvijala v ZDA. Namen je bil narediti vozilo, ki za optimalno ceno ponuja kar največ luksuza in naprednih tehnologij.
Nova luksuzna znamka?
Schreyer, ki velja za enega največjih genijev s področja avtomobilskega oblikovanja, med drugim se je pod njegovim vodstvom pri Volkswagnu kalil tudi zdajšnji vodja oblikovanja pri Mercedesu Slovenec Robert Lešnik, pravi, da je oblikovanje zelo pomembno, še posebej pri vozilih premium. Kupejevski koncept zaznamuje dolg motorni pokrov, čiste linije, visoki boki, kupejevsko usločena streha, nova motorna maska in povsem nov logotip z imenom genesis, s katerim pri Hyundaiju namigujejo, da bodo ponudili podznamko s premium vsebino, podobno kot ima Toyota Lexus ali Nissan znamko Infiniti.

V potovalni kabini prevladuje eleganca, uporabili so najboljše materiale, od usnja do lesenih imitacij, vgradili so velik zabavno-informacijski zaslon. Med drugim je mogoče vrata odpirati kar na ukaz s pomočjo aplikacije.
Srce vozila je pod motornim pokrovom, kamor so vgradili 5,0-litrski pogonski V8 agregat s 313 kilovatov moči pri 6.000 vrtljajih v minuti in 383 Nm navora pri 5.000 vrtljajih v minuti.