Novi sorento, ki bo na izbiro s petimi ali sedmimi sedeži, je nižji, oblikovno bolj dinamičen, prostornina prtljažnika je najmanj 605 litrov. Foto: Kia
Novi sorento, ki bo na izbiro s petimi ali sedmimi sedeži, je nižji, oblikovno bolj dinamičen, prostornina prtljažnika je najmanj 605 litrov. Foto: Kia

Tretji sorento prinaša premium videz in vsebine. Pri Kii izpostavljajo izboljšavo materialov in trdnosti karoserije.
Pri Kii so resno vzeli kritike na račun druge generacije svojega velikega športnega terenca, ki so letele na kakovost izdelave in materialov.
Za konstrukcijo še enkrat več jekla
V tretji generaciji, ki je zrasla za deset centimetrov, medosna razdalja pa za osem centimetrov, so uporabili nove tehnologije izdelave, kot je lasersko varjenje. Za izdelavo konstrukcije potniške kabine sorenta so uporabili še enkrat več okrepljenega jekla kot pri aktualni generaciji, uporabili so ga tudi v predelu blatnikov in pokrova prtljažnika. Trdnost so povečali za 14 odstotkov. Očitki so leteli tudi na hrup, zato so v potniški kabini precej odebelili armaturno ploščo, dodatno vibracije zmanjšujejo spremenjeni nosilci pogonskega agregata.
360-stopinjski pogled
Varnost izboljšujejo nove tehnologije. Med asistenčnimi sistemi so to aktivni tempomat, sistem za opozarjanje na vozila v mrtvem kotu, opozorilnik za čelno trčenje, sistem za opozarjanje na zapuščanje voznega pasu, ki voznika opozori tudi z zvočnim signalom, sistem za prepoznavanje prometnih znakov, ki voznika opozarja tudi na prekoračeno hitrost. Uporaben je tudi sistem, ki ob vzvratnem zapuščanju parkirnega mesta voznika opozarja na vozila za seboj, novost je 360-stopinjski pogled, ki ga zagotavlja kombinacija štirih kamer na vozilu.
Električna prtljažna vrata
Sorento kaže napredek tudi v dinamiki vožnje in udobju. To so dosegli z drugačno postavitvijo električnega servovolana in vertikalno postavitvijo blažilnikov koles. Za dodatno udobje skrbijo samodejna električna zadnja vrata.
Ob začetku prodaje, predvidoma v začetku leta 2015, bo na prodaj z 2,4-litrskim dizelskim motorjem in z dvema bencinskima agregatoma, 2,0-litrskim in 2,2-litrskim.