Avtomobilnost

Poudarki

  • Štirje zmogljivejši in varčnejši motorji
  • Delovanje s pomočjo 48-voltnega omrežja
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 5.0 od 6 glasov Ocenite to novico!
false
Dosedanje bencinske in dizelske motorje V6 bosta zamenjala nova vrstna šestvaljnika. Foto: Mercedes-Benz

Dodaj v

Mercedes predstavil štiri nove motorje, med drugim vrstna šestvaljnika

Začetek prenove motorne ponudbe
1. november 2016 ob 07:37
Stuttgart - MMC RTV SLO

Mercedes je predstavil štiri nove agregate, s katerimi bo začel prenovo svoje motorne ponudbe. Gre za štiri-, šest- in osemvaljne stroje z 48-voltnim električnim omrežjem in pomožnim električnim kompresorjem.

Vsem novim motorjem je skupna prilagodljiva arhitektura z valji z delovno prostornino 500 kubičnih centimetrov

Turbodizelski vrstni šestvaljnik z oznako OM656 bo dokončno zamenjal dosedanjega V6. Ta namesto 190 razvije 230 kilovatov (313 KM namesto 258 KM), obenem pa je tišji in učinkovitejši od predhodnika. Sledi mu bencinski šestvaljnik z oznako M256, ki porabi 15 odstotkov manj goriva od aktualnega V6 in bo nadomestil motor V8 v razredu S. Ta zmore 300 kilovatov (408 KM) in 500 Nm navora. Pri delovanju mu za zmanjšanje t. i. turbo luknje pomaga električni kompresor, elemente, kot sta vodna črpalka in kompresor klimatske naprave, pa namesto jermena poganja dodaten elektromotor, zaradi česar je celoten agregat krajši in bolj kompakten.

Z 12 in 48 volti
Nov dvolitrski bencinski štirivaljnik z oznako M264 razvije 200 kilovatov (272 KM). Ta poleg 12-voltnega električnega omrežja premore tudi 48-voltno, ki poganja alternator, električno vodno črpalko ter vpliva na delovanje motorja tako, da zajema energijo, ki se sprošča ob zaviranju, pomaga motorju do 2.500 vrtljajev na minuto in omogoča daljša obdobja "jadranja", ob katerem motor ne porablja goriva.

Nov je tudi bencinski V8 z oznako M176, ki so ga razvili v oddelku AMG, in bo prihodnje leto na voljo pri razredu S. Z dvema turbopuhaloma razvije 350 kilovatov (476 KM) in 700 Nm navora ter porabi 10 odstotkov manj goriva kot aktualni model, ki zmore 335 kilovatov (455 KM). Za zmanjšanje porabe omogoča izklop polovice valjev ob manjših obremenitvah, ena od njegovih posebnosti pa je posebna obdelava valjev nanoslide, ki zmanjšuje trenje in posledično povečuje učinkovitost motorja.

Borut Fakin
Prijavi napako
Komentarji
mihaj1
# 01.11.2016 ob 08:24
@svyatoslav pa naredi nekaj da bos med elito. Niso vsi ki imajo denar kradli... Pa ce si kupis avto za 50 jurjev glih nisi elita...
etilometer
# 01.11.2016 ob 13:37
Kako zanimivo slovenski mediji delajo propagando nemških bozjih vozil in njihove tehnologoje. Tule res ni govora o novem 220 cdi, ki je prav tako novi v novi e klasi. Zdaj pa k bistvu v alfi giuliji se vrti ze nekaj casa 2.2 jtd 210KM 480 navora to je boljse kot pri mercedesu in tudi z elektricno turbino. Potem imamo tu 2.0 multiair bencinca z 280KM kar je boljse kot pri mercedesu lahko pa se omenim V6 2.9 z 510 Km pri qv. Pa o tem noben ne piše. Saj ni cudno da je slovenski folk obseden z nemci. Da ne govorim o voznih lastnostih nove alfe giulie pa je "samo" cca 35000€.
pozitivc
# 01.11.2016 ob 08:30
a alternator se poganja z elektriko?
pozitivc
# 01.11.2016 ob 08:34
sem pgledal zdaj, 48 voltno omrežje poganja vodno pumpo, klimo in štarter, ne pa alternator
Kai
# 01.11.2016 ob 14:42
@Modelar 2.4 je bil stari motor v 159 in 166. Giulia ima sedaj tehnološko zelo dodelan 2.2jtdm.
pozitivc
# 02.11.2016 ob 00:53
@izo

Če bo ta zakomplicirana tehnologija čez 10 let še obstajala, dam moda stran
kroksi
# 01.11.2016 ob 12:00
umikajo V osmice, greh greh greh
commodore
# 03.11.2016 ob 17:53
tudi jaz sem pristaš raje kakšnega dm3 več kot pa turbine in kompresorji...
izo
# 02.11.2016 ob 09:25
Če bo ta zakomplicirana tehnologija čez 10 let še obstajala, dam moda stran

uf, jst ne bi bil tako hraber, si bo kdo zadevo zapomnil, hehe.
ronzi
# 02.11.2016 ob 09:20
Kaj je pa tu zakompliciranega??? En elektromotor nič druga..
izo
# 01.11.2016 ob 22:48
48v kompresorji namesto turbinsko gnanih bo očitno nov trend v avtomobilizmu, pač bomi imeli električne mlinčke in večje akumomaltorje zaradi izpustov (tudi elektriko bodo še lep čas imeli ob strani, brez skrbi, tesla gor ali dol).
Kai
# 01.11.2016 ob 21:42
@etilometer, ti avtomobili so brutalno dragi. Samo jaz osebno, če bi že moral izbirat nemca, bi se definitivno prvo odločil za Mercedesa, ki je zame rang pred Audijem. Bmw pa mi je že od nekdaj avto za prepotentneže. Poleg tega je oblikovno novi C-coupe en lepših avtov zanjih 15let.
etilometer
# 01.11.2016 ob 17:30
Brezveze folk nima pojma o avtih, pa ne recen da tile mercedesi niso dobri samo cene in kaj dobiš za ta denar. Pac nemci so zakon.
pozitivc
# 01.11.2016 ob 12:17
Using a 48-volt electrical system grants the following benefits:

Lower currents A 48v system draws a quarter of the current, compared to a 12-volt system, so the gauge of the wire in the harnesses can be reduced – resulting in significant weight savings
E-booster The easier use of high-demand electrical systems. An Integrated Starter Generator (ISG) features on the six for the first time, as a result; it is responsible for hybrid functions such as boost and energy recovery. When paired with an e-booster – similar to that on the Bentayga diesel – the ISG’s additional 7kW enables the engine to achieve peak torque within two seconds under full throttle acceleration
Beltless drive Allows for efficient powering of ancillaries, resulting in the first ‘beltless’ six-cylinder engine: electrically powered water and air-conditioning pumps eliminate front-end belt drives, cutting friction losses and shortening the engine for improved packaging. Expect more ancillaries in the future to be electrically powered

Coasting and more Belt-drive starter-alternator (BSA) appears for the first time on the four, together with an electric water pump. The BSA is capable of recuperating up to 12.5kW and can deliver a useful 10kW boost at low engine speeds, up to 2500rpm. It also facilitates an intelligent engine-off mode, even at low speeds, and ‘coasting’ with the transmission de-coupled to maximise efficiency – and further reduce exhaust emissions


kaj je razlika med ISG in BSA?
Luka Novak
# 01.11.2016 ob 11:23
@pozitivc

sem pgledal zdaj, 48 voltno omrežje poganja vodno pumpo, klimo in štarter, ne pa alternator

Slabo si pogledal.

Zadeva, ki te muči ni nobena posebna novost, dobiš jo že v nižjih razredih za + 16.000 eur.
Modelar
# 01.11.2016 ob 14:26
V alfi se ze nekaj casa vrti 2.4 jtd, ne 2.2.
Gepard007
# 01.11.2016 ob 11:52
Jah malo pozno so se spravil razvijat. Razvijanje teh motorjev nima več potenciala. Še zadnji čas, da so se spravli na električne avte, ker so že močno zaostajali.

Btw a to pomeni, da takšna draga znamka kot je Mercedes ne bo več vstavljala takih poceni motorjev od Renaulta?
Luka Novak
# 01.11.2016 ob 11:21
Nujni ukrepi, za zmanjšanje zaostanka, predvsem razreda S. BMW "sedmica" je po tehnični plati konkreten korak pred razredom S, spomladi prihaja nov A8. Kompresor (turb.) z el.pogonom (48 V) + aktivni elektromehanski sistem za zmanjševanje nagibanja je spomladi predstavil Audi.

BMW je s "sedmico" postavil nove, višje standarde (lahka gradnja, novi agregati, cel spisek novosti ..) - 3 l dizel tehta + 1,8 t, pokuri + 7 l/100 km povprečja, na navadnih cestah z okrog 80 km/h povprečne hitrosti ni težko doseči porabo 4,5 l/100 km.

Sodoben iz zmogljiv V8 dizel (435 PS/900 Nm, 2,4 t SUV 0-100 4,8 sek) bo kot kaže eksluziva VW skupine.

Za višje razrede so pri MB poskrbeli, dobro bi bilo še v nižjih zmanjšat zaostanek na področju turbo bencinarjev (npr. razred B) po vzoru TwinPower Turbo oz. BMW serija 2 Active Tourer.
Luka Novak
# 01.11.2016 ob 11:26
@jankoP

Kolko komplikacij da se samo priblizajo cez 100 let stari stvari, ki jo zna zlozit doma vsak stromar s 3 letno poklicno solo.

To ni tvoj Chevrolet Cruze.
jankoP
# 01.11.2016 ob 10:19
Kolko komplikacij da se samo priblizajo cez 100 let stari stvari, ki jo zna zlozit doma vsak stromar s 3 letno poklicno solo.
svyatoslav
# 01.11.2016 ob 08:21
In cena avta s tem motorjem? Malenkost, od 50.000 € navzgor. Radost za elito, ali zakaj ima korist od inovacij samo peščica?
Kazalo