Na YouTubu ima več kot 14 milijonov naročnikov. Foto: AP
Na YouTubu ima več kot 14 milijonov naročnikov. Foto: AP

Zvezdnik je podrobnosti tatvine, ki jo zdaj preiskujejo lokalni policisti in FBI, delil v videoposnetku, vse skupaj pa naj bi se zgodilo zgodaj zjutraj 16. marca, ko je "ekipa profesionalcev" vdrla v njegovo skladišče v Los Angelesu.

33-letnik verjame, da so bili produkti ukradeni z namenom, da bi jih preprodajali na črnem trgu, saj so se na družbenih omrežjih po tatvini začele pojavljati fotografije korektorja, ki naj bi ga razvijal leto dni, javnosti pa ga še ni predstavil. Poleg tega naj bi ukradli še več tisoč drugih najrazličnejših produktov znamke Jeffree Star Cosmetics.

Na fotografijah, ki jih je objavil ameriški tabloid TMZ, je razvidno, da naj bi tatovi za vstop v poslopje uporabili luknjo, ki so jo za potrebe vloma naredili v strehi.

Jeffrey Lynn Steininger je sicer lastno lepotno blagovno znamko ustanovil leta 2014, veliko bazo oboževalcev pa ima še iz dni, ko je bilo najbolj priljubljeno družbeno omrežje MySpace. Na portalu YouTube ima več kot 14 milijonov naročnikov, lani pa je bil uvrščen na peto mesto med največjimi zaslužkarji med ustvarjalci videovsebin na tem kanalu.

Novica o tatvini je v javnost prišla približno leto dni po tem, ko so v Los Angelesu iz skladišča znamke Anastasia Beverly Hills ukradli ličila v vrednosti 4,5 milijona dolarjev, še poroča britanski BBC.