Optični vzorci, tropski pridih, grški motivi in živalski vzorci ... bistvo Versaceja, ujeto v kapsulni kolekciji. Foto: H & M
Optični vzorci, tropski pridih, grški motivi in živalski vzorci ... bistvo Versaceja, ujeto v kapsulni kolekciji. Foto: H & M
Kot pravijo modni poznavalci, je Donatelli Versace odlično uspelo v kolekcijo ujeti duha pokojnega brata Giannija. Foto: H & M

Versacejeva kolekcija za H & M je sestavljena iz kosov, zaradi kakršnih je hiša Versace postala legendarna. Kreativna direktorica znamke Donatella Versace je pobrskala po arhivih slovite modne institucije in zdaj novemu, mlajšemu občinstvu predstavlja Versacejeve klasike. V središču ženske kolekcije so živahne obleke (večina svilenih po 129 evrov), moško pa zaznamuje predvsem natančno krojenje.

To bo prvo H & M-ovo "zvezdniško" sodelovanje, ki zajema tudi izdelke za dom, saj je slavna italijanska modna hiša zelo vplivna tudi na tem področju. Kolekcije bodo na voljo v 300 trgovinah po svetu od 17. novembra naprej. Za svoj kos s podpisom Versaceja se boste lahko v vrsto postavili tudi v ljubljanski H & M-ovi trgovini v Cityparku.

Hiša H & M je za kapsulne kolekcije sodelovala že z zvenečimi imeni, kot so Karl Lagerfeld, Stella McCartney, Comme des Garçons, Jimmy Choo in Lanvin.

"Kolekcija za H & M zajema bistvo Versaceja. Za to sodelovanje smo pobrskali po arhivih, pa tudi po novejših kolekcijah in vanjo vključili Versacejeve ikone, kot so pisani potiski, grški motivi in drzni kroji," je povedala Donatella Versace, ki ji je po prvih ocenah modnih poznavalcev v kolekcijo odlično uspelo ujeti duha pokojnega brata Giannija.

Versace je znamka, ki jo že od leta 1978, ko jo je ustanovil Gianni Versace, povezujemo z zvezdniškim glamurjem. S svojo drzno ikonografijo je v modnem svetu povzročila pravo revolucijo. Od leta 1997, ko je Versace umrl v atentatu (v Miamiju, kjer je živel, ga je iz neznanega razloga ustrelil serijski morilec Andrew Cunanan), je kreativna direktorica njegova mlajša sestra Donatella Versace.

Versaceja ni brez usnja, zato so v kolekcijo vključene tudi usnjene jakne, okrašene z zlatimi neti in zadrgami. Tu so še visoke pete v obliki škornjev in sandalov, pa usnjene torbice in žametne torbe, potiskane z "miamijskimi palmami". (Drznejši) moški bodo gotovo našli kaj zase med živobarvnimi dvodelnimi oblekami (kosi bodo na voljo skupaj ali posebej), na primer v rožnati barvi, tudi zanje bodo na voljo palme in optični potiski, celo na spodnjih hlačah. Tudi moški si bodo lahko omislili kaj usnjenega, če si upajo, kar rožnate čevlje.

Najdražji kos v kolekciji, moška usnjena jakna, stane 299 evrov, z 249 evri ji sledi ženska usnjena obleka. Za pajkice s tropskim potiskom pa boste odšteli 29,95 evra.

Nekaj fotografij iz kampanje in "lookbooka" si oglejte v galeriji. Posamezno fotografijo povečajte s klikom.