Zdravje
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2.6 od 36 glasov Ocenite to novico!
Cepljenje
Zaradi ošpic vsako leto umre 130.000 bolnikov, večinoma otroci, kar se Alenki Trop Skaza zdi izjemno žalostno glede na to, da cepivo proti tej bolezni obstaja že 50 let. Foto: Reuters

Dodaj v

Na območju Ljubljane zaradi upada cepljenja ni več zagotovljena kolektivna imunost

Obstaja realna možnost epidemije
21. april 2017 ob 15:47
Ljubljana - MMC RTV SLO/STA

Ministrstvo za zdravje bo iz predloga zakona o zdravstvenem varstvu umaknilo določbo o samoplačevanju zdravstvenih zapletov kot posledice necepljenja. Precepljenost še upada.

Za umik določbe, da bi bilo zdravljenje zapletov za bolezni, ki bi jih bilo mogoče preprečiti z obveznim cepljenjem, na plečih posameznika, so se odločili po negativnih odzivih iz javne razprave, pa tudi stroka je ocenila, da je tak ukrep prekomeren in nesorazmeren, je na okrogli mizi spomnila generalna direktorica direktorata za javno zdravje na ministrstvu za zdravje Mojca Gobec.

Na mizi imajo zato več drugih ukrepov, na primer vpliv cepljenja na višino otroškega dodatka, omejitev za vstop v vrtec oz. izobraževalni sistem itd. Katere ukrepe bodo izbrali, še ni znano.

Cepljenje, tudi z obveznimi cepivi, medtem pri nas še naprej upada, približno za odstotek vsako leto, je opozorila epidemiologinja Alenka Trop Skaza z Nacionalnega inštituta za javno zdravje in dodala, da so razlike tudi po območjih. Najnižja precepljenost z obveznimi cepivi je v Ljubljani. Leta 2015 je bila precepljenost s cepivom proti ošpicam, mumpsu in rdečkam na ljubljanskem območju manj kot 90-odstotna, s čimer več ni zagotovljena kolektivna imunost, je opozorila.

Tako lahko tudi pri nas izbruhne epidemija ošpic, s kakršno se trenutno spopadajo v Italiji in Romuniji, kjer so v tem času ugotovili že 4.000 primerov bolezni, 19 ljudi pa je zaradi ošpic tudi umrlo.

Strezni šele bolezen
Med starši, ki niso cepili svojih otrok z obveznimi cepivi, je bil tudi znani tekaški trener Urban Praprotnik. S soprogo sta oklevala glede cepljenja, ker sta imela zdrave otroke, srečevala sta se z zelo nasprotujočimi si informacijami o cepljenju, sama pa o cepljenju nista dovolj vedela. V tistem trenutku bi najbolj potrebovala, da bi jima strokovnjaki dobro in preprosto predstavili dejstva o cepljenju. Njuna otroka sta zbolela za oslovskim kašljem in po tej izkušnji sta s soprogo otroka dala cepiti.

Infektolog ter pediater z Univerzitetnega kliničnega centra Ljubljana Marko Pokorn meni, da strašenje staršev pred tem, kaj se otroku lahko zgodi, če ga ne bodo cepili, ne pomaga, pač pa najpogosteje žal pomaga le izkušnja z boleznijo. Pediatrinja Helena Mole je ob tem dodala, da velikokrat prepriča že zgled zdravstvenih delavcev.

Ker je svet postal globalna vas, so potencialna tarča nalezljivih bolezni vse necepljene osebe. Po besedah Gobčeve bi bilo najbolje, da bi starši prepoznali cepljenje kot prednost za posameznika in tudi skupnost. Tako bo treba kritične skupine bolje nasloviti, jih bolje informirati in pediatre opolnomočiti s komunikacijskimi veščinami, da bodo še boljši v prepričevanju, je ocenila.

A. Č.
Prijavi napako
Komentarji
StricaOdZadi
# 21.04.2017 ob 16:06
Omejitev v vrtec se mi zdi čisto legitimen ukrep.
Ne sprejemamo necepljenih otrok, ker ogrožajo druge.
Nice One.
lascan1
# 21.04.2017 ob 16:10
Čestitke facebook in google doktoricam in doktorjem, ki so pripeljali to neumno propagando tako daleč. Take ljudi, ki trosijo nesmisle in laži, zaradi katerih se postavi v nevarnost nedolžne otroke, bi morali kazensko preganjati.
čak mal noris
# 21.04.2017 ob 16:06
Napaka!
Le tako bi lahko novodobnim "vsevedom" "dopovedali", pa v bistvu...nimajo pojma. Za zakuhano sranje naj sami poskrbijo. Nasanka pa itak otrok.
Za njihovo bolezen ( neumnost ) žal cepiva ni. Za to so lahko "flegma".
StricaOdZadi
# 21.04.2017 ob 16:08
Jah, tud bedak ma pravico imet otroka.

Darwin pravi, da bo narava poskrbela za neprilagojene.
ziggy89
# 21.04.2017 ob 17:25
@amigo: dejansko se ni. Bila je raziskava narejena 1999 ampak se je s pregledom ugotovilo, da je popolnoma potvarjal razsikavo. Od takrat je bilo narejeno nešteto raziskav, ki so to povezavo ovrgle.

MMR: Mumps, Rubela, Measles - cepivo, ki se uporablja tudi v Sloveniji že kar nekaj časa.

@bori: problem je, ker cepivo ni 100%. Torej imaš vedno odstotek ljudi pri katerih cepivo ne zagrabi in potem virus prenašajo naprej. Še večji problem pa je, da imaš populacijo, ki se zaradi bolezni ne sme cepiti, ker imajo izjemno slab imunski sistem - npr. otroci z rakavimi obolenji, virusom hiv, različnimi kroničnimi boleznimi, presajenimi organi (ti posegi zahtevajo zdravila, ki zavirajo imunski sistem - avtoimunske bolezni, zavrnitve organov...). Bistvo pre-cepljenosti je, da s tem, ko je dovolj ljudi cepljenih se virus ne prenaša. Če bo tak otrok prišel direktno v stik s pacientom 0 (prva točka pri prenosu bolezni) se bo še vedno okužil. Ampak poskrbiš pa, da se virus ne bo razširil.

To se račun z uporabo R0. Primer pri ošpicah je R0 med 12-18 kar pomeni, da bo prvi pacient okužil od 12-18 ljudi. Če vzameš najmanjšo številko imaš v prvem koraku prenosa 12 ljudi. V drugem koraku 144, v tretjem koraku 20.736 v četrtem koraku 430.000, v petem pa 184 milijonov. To je simpl primer brez upoštevanja koliko ljudi umre preden prenesejo virus in koliko populacije cepljene.

Z uporabo R0 pa se tudi računa koliko populacije mora biti cepljene, da se virus ne more konstantno širiti in sicer z enačbo 1-(1/R0) in pri ošpicah to pride na 91%.

V glavnem wikipedia je zakladnica znanja in veliko boljša kot marsikatera stran - sploh, ker lahko vedno pogledaš vire na koncu strani.

Ja, cepiva imajo lahko stranske učinke in to hude - močnejši kot zdravilni učinek, močnejši potencialni stranski učinek. Lahko se poskusiš pre-dozirat s homeopatijo pa ti ne bo uspelo - nič učinka = nič stranskega učinka. Cepiva uporabljamo zato, ker se pojavljajo v majhnem % ljudi (govorimo o decimalkah) in ker je, ko potegneš črto, dobro ki ga naredijo toliko večje od slabega.
-----------------

Kar se mene tiče je danes težko biti ignoranten razen po izbiri. Če namesto zdravnika poslušaš lokalnega natur guruja z bloga lahko samo sebi pripišeš.Naj ljudje ne cepijo svojih otrok ampak naj se takim prepove vstop v vrtec (kot v Avstraliji), ker ne vem zakaj nekdo, ki je bolan zarad takega otroka mora reskirat svoje življenje. Po drugi strani pa naj se uvede mehanizem po katerem lahko po civilno-pravni poti izterjaš odškodnino, če lahko dokažeš, da je bil tak otrok prenašalec bolezni, ki je nekoga ubila.

Zanimivo dejstvo, stara cepiva so še do neke mere uporabljale šibke viruse. Cepiva danes uporabljajo proteinske markerje na katere reagiro telo - ne vsebuje virusa. In še bolj zanimivo, prvi proces "cepljenja" je bil omenjen v zapisih iz Kitajske okrog leta 1000, ko so se ljudje cepili proti kozam (smrtnost 20-30%) tako, da so posušene "koze" zmleli v prah in potem z zarezo dali v kri. Smrtnost v tem primeru je bila okrog 2% ampak večina ljudi je raje reskirala to kot 20-30%.
Hohštaplerija
# 21.04.2017 ob 16:19
Naprej v preteklost. Čestitke frisbuk tutleki.
K_ris
# 21.04.2017 ob 17:25
@planet1

Pa si pomislil na to, da so lahko ogroženi tisti otroci, ki še niso dovolj stari, da bi že bili cepljeni? V vrtec se gre z 11 meseci, cepi pa se šele po dopolnjenem prvem letu starosti. Če otrok takrat ni popolnoma zdrav, pa je cepljenje še kasneje. In tak otrok lahko dobi ošpice, ki jih je vrtec prinesel drug otrok, katerega starši so se o koristih cepljenja informirali prek facebooka ...
burnoutslo
# 21.04.2017 ob 16:09
Za starše otrok, ki bodo žrtev ne-cepljenja bo dovolj velika kazen, ko bodo svoje otroke videli trpeti.

In ja, @pazi_mina, vemo da je tvoj otrok trenutno zdrav.
svabo
# 21.04.2017 ob 17:27
Da bog da, da tisti kreten, ki ni cepil svojih otrok sam zboli za ošpicami. Potem naj pa pametuje o izdelavi domačih nalog.....
zozozo
# 21.04.2017 ob 20:22
Kolektivizem, je stvar socializma - komunizma. To je preživeto.

Ja, javno zdravstvo tudi. Pa vodovod, pa še kaj.
Korošec
# 21.04.2017 ob 20:09
Če bi danes pogruntali cepivo proti raku, bi se čez 70 let našla skupina gupijev brez vsake medicinske izobrazbe, ki bi začela pametovat kako ni več potrebno in kako nekdo služi na njemu.
Ramus
# 21.04.2017 ob 19:29
"S soprogo sta oklevala glede cepljenja, ker sta imela zdrave otroke, srečevala sta se z zelo nasprotujočimi si informacijami o cepljenju"

Kdaj bodo predstavniki SVOD-a enako odgovorni za svoje izjave pred roko pravice, kot so zdravniki? Zakaj? Ja zato, ker se v medijih povsem nonšalantno postavljajo ob bok zdravnikom, za svoje izjave pa ne rabijo prevzeti nobene odgovornosti. Taka logika medijev je nevzdržna, posledice pa izjemno škodljive za javno zdravje.
josh k.
# 21.04.2017 ob 17:38
Glede pojava ošpic v Italiji bi bil zanimiv podatek koliko so bili stari tisti, ki so zboleli za ošpicami in ali so med njimi tudi cepljeni primerki, če so koliko jih je. V glavnem zmeda je popolna glede cepljen v Sloveniji in zgleda, da ne bo nič bolje.
Shaka Zulu
# 21.04.2017 ob 16:26
Del ljudi ima preveč časa za afne guncat.
zozozo
# 21.04.2017 ob 20:24
Drugače so pa itak za to debilano o cepljenjih najbolj krivi novinarji, ki nonstop o tem pišejo, kot da je to kaka tema, o kateri imamo kaj za razpravljat. Samo lahko čakamo, kdaj bojo začeli redno objavljati razprave o tem, ali je Zemlja res okrogla.
Ramus
# 21.04.2017 ob 19:17
"Mojca Gobec."

Gospa je grobar javnega zdravja, je odgovorna za likvidacijo lokalnih zavodov za zdravstveno varstvo, je prava oseba, kamor bo potrebno uperiti prst in terjati odgovornost, ko se bodo začele pojavljati nalezljive bolezni v vrtcih in šolah.
K_ris
# 21.04.2017 ob 19:13
@pacifik12

Ošpice niso ne vem kaka bolezen, tista številka 13.000 smrti letno je verjetno za cel svet. Tudi tista epidemija v Italiji ki naj bi bla letos v razmahu, 1600 otrok okuženih. Mislim da je samo primerov limske borleioze v 30x manjši Sloveniji bilo lani več, 3700. Pa limska borelioza je dosti dosti hujša bolezen kot ošpice.

Če bi prebral članek, bi v njem našel tudi podateko tem, da je v Romuniji bilo 400 okužb z ošpicami in 19 smrti. Mar morda trdiš, da je pri boreliozi, ki jo daješ za primerjavo, tudi 5-odstotna smrtnost?
nevem
# 21.04.2017 ob 17:31
Nikakor ne trdim, da je sodobna medicina vsevedna. Niti tega, da ni eden od glavnih interesov farmacijskih korporacij dobiček. Pa vendar je treba razlikovati bistvo od nebistvenega. S splošnim cepljenjem v prejšnjem stoletju so nekatere najhujše bolezni izginile. To je dejstvo. In da je eventualna reakcija na cepivo zelo redek primer tudi. Tudi to, da bodo samovoljna preprečevanja cepljenja privedla do padca kolektivne imunosti.
K temu ni več kaj dodati. Samovoljnim vsevednim internetnim izobražencem ne bi preprečeval svojeglavih odločitev na račun svojih (in tujih) otrok. Vendar pa bi jim za to izstavil račun. Najmanj v obliki povišanega (rizičnega) zdravstvenega zavarovanja in seveda plačljivo zdravljenje za vse eventualne bolezni družinskih članov, za katere so preprečevali cepljenje.
Kuli
# 21.04.2017 ob 16:42
Saj ne veš, kaj je bolj prav. Gledano strogo s stališča naše vrste bi bilo žal najboljše, da kar zajeten procent naših otrok ne doživi odrasle dobe. Da je smrtnost ves čas visoka. Saj to, da preživimo razno razni uporabniki antibiotikov, očal, umetnih zaklopk... že od otroštva dalje ... ne izloča iz populacije ponesrečenih genov... In delež teh žal narašča. Če bo šlo tako naprej, bo celotna populacija ljudi prežeta z raznimi alergijami, švoh srci, neodpornostjo.... Ne bo več niti primerka, ki bi lahko v okolju živel brez zdravstva in farmacije.

Dokler pa imamo, sicer dolgoročno za našo vrtso zgrešene nazore, da imamo pravico ne gledati svojega otroka umreti, toliko časa pa je cepljenje zelo smiselno.

Vprašanje pa, kam naše zavračanje smrti otrok za vsako ceno vodi.
smrekca3
# 22.04.2017 ob 11:23
Nisem prebrala čisto vsega. Mogoče je to že kdo izpostavil, ne vem.
Kaj pa vsi tisti, ki zaradi posledic kajenja potrebujejo zdravljenje, pa zaradi alkohola. In konec koncev, koliko bolezni je zaradi debelosti, nepravilne prehrane in neaktivnosti. Vsi plačat za zdravljenje !?
BalončkiNaNebu
# 22.04.2017 ob 09:51
vrtojb5...bučk je že uvedeno. Bože mili s kakšnimi nerazgledanimi osebki imamo opravkla tuki. In pol se takšni bučki pogovarjajo o cepljenju in o tem ali je obvezno ali ni. Nazaj med šolske klopi in opravi domačo nalogo!
Ramus
# 21.04.2017 ob 19:24
"Pediatrinja Helena Mole je ob tem dodala, da velikokrat prepriča že zgled zdravstvenih delavcev."

Odlično povedano, imate celo armado medicinskih sester, ki so izredno slabo izobražene in izredno slaba popotnica za cepljenja, so namreč izredno pomembne za stik z ljudmi, pa žal izredno slabo strokovno izobražene na tem področju,... med zdravniki situacija ni dosti boljša. O cepljenjih vedo še največ pediatri,...
Ramus
# 21.04.2017 ob 19:19
"Cepljenje, tudi z obveznimi cepivi, medtem pri nas še naprej upada, približno za odstotek vsako leto, je opozorila epidemiologinja Alenka Trop Skaza z Nacionalnega inštituta za javno zdravje in dodala, da so razlike tudi po območjih"

Imeli ste škarje in platno,... za cepljenja v Sloveniji ste naredili premalo, veliko premalo, glede na položaj, ki ste ga zasedali, kot ministrica za zdravje. Žal,...
Voly
# 21.04.2017 ob 19:18
Bravo "internet" strokovnjaki! Nekoč se vam bo stvar vrnila kot bumerang, nastradali pa bodo nedolžni otroci!
di(v)jak
# 21.04.2017 ob 19:07
Moj tudi zaenkrat ni cepljen. Cepil ga bo zdravnik/pediater, ki bo cepil sorojence sorodnikovega otroka, ki se mu je hkrati s cepljenjem pojavila res huda oblika motnje avtističnega spektra. Če bo kateri pediater prepričal njega in mu uspel dokazati, da ni "nasrkala" cela družina zaradi cepljenja, garantiram, da dam cepit tudi svojega otroka.
Dokler pa ga bodo zdravniki sramotili in se delali norca iz njega v ambulanti, pa najbolj gorečim zagovornikom cepljenja odstopim našo dozo.
makoshark
# 21.04.2017 ob 18:35
@evaevi

Če nočeš prebrati razlogov, jih seveda ne poznaš. Tu ti nihče ne more pomagati.
bori
# 21.04.2017 ob 16:41
@StricaOdZadi, # 21.04.2017 ob 16:08
Jah, tud bedak ma pravico imet otroka.
Darwin pravi, da bo narava poskrbela za neprilagojene.

Hja.. in hkrati nihče ni ovca... ne tu, ne nikjer drugje..
Fuk-U
# 23.04.2017 ob 13:38
Za vse ki se hocete malo izobrazit o cepivih (ne za K_ris):

https://www.youtube.com/watch?v=cHWeJ0f_
o3A
Fuk-U
# 23.04.2017 ob 12:24
Kaj pa je najbolj zalostno, pa je to kar zanstvenik pove ki je preuceval nevarnost cepiv za CDC v USA:
Dr. William Thompson

Ker to ko vi precitate nek poljudni clanek od neke Zdravnice in mislite da zdaj vse vete, nimate pojma ne ozdravstvu/farmaciji in ne o zannosti...vedno je treba precitat orginalna znastvene clanke, vedet kdo so avtorji, kdo so financerji, podatki,...
zdravniki niso zanstveniki, in nimajo po vecini pojma cepivih, kako jih delajo, kaj je v njih, kolko ljudi je imuniziranih,...
Kaj vi vete da cepiva (v obliki ki ji vbrizgavamo v ljudi) niso bila nikoli testirana na cloveku, niti na zivalih... da proizvajalci cepiv, teh ne rabijo testirat in tudi ne odgovarjajo ce niso cista ali ce ne delujejo?
V USA ima 1:45 otrok ki je cepljen autisem. in to pride zdaj k nam, hvala vsi ki podpirate to in zavestno skodujete nasim otrokom... eh brezveze vernik je pac vernik, ce pa koga zanima kaj o cepivih povedano iz ust strokovnajakov:
https://www.youtube.com/watch?v=cHWeJ0f_
o3A
amigo
# 23.04.2017 ob 09:41
Na žalost tem podatkom ne moreš verjet. Ko so pri nas začeli cepiti proti svinjski gripi so tudi ljudje vsak dan umirali zaradi svinjske gripe. Ljudje, ki so bili na smrt bolni so umrli še zaradi svinjske gripe. Po kakem tednu so s tem nakladanjem prenehali in svinjska gripa skupaj s cepljenjem je utonila v pozabo. Verjamem pa, da so za sestradane otroke v Somaliji ošpice smrtno nevarne.
Ori
# 22.04.2017 ob 18:16
Necepljeni otroci ogrožajo dobičke korporacij.
amigo
# 22.04.2017 ob 18:03
Pred letom 1968 ni bilo cepiva, tako smo to grozno bolezen v veliki večini preboleli. Saj nismo zboleli vsi naenkrat, potek bolezni je bil blag. Zato je to delanje panike. Pisanje o izredno nevarni epidemiji je bedarija.
generacija56
# 22.04.2017 ob 11:06
Sem iskal link o 40% procentih avtističnih otrok v ZDA, pa ga nisem našel.
Ni pomembno, vem, da je zdravnica, raziskovalka, spisala 170 publikacij...
Ker Slovenija po strokovnosti in mentaliteti sodi na Balkan, je bolj pomembno to:

http://www.novi-svjetski-poredak.com/2017/03/11/robert-koch-institut-cijepljenje-u-njemackoj-nije-obvezno-jedina-obveza-roditelja-je-informirati-se/
smeško 562
# 22.04.2017 ob 10:51
Vsak drugi dojencrk avtisticen? Hahahaha kaksno grozljivo zavajanje. Avtor raziskave o povezavi med avtizmom in cepljenjen je jasno povedal da se je zlagal.
smeško 562
# 22.04.2017 ob 10:49
Haha, farmacija sluzi 10 krat vec od bolnega kot od zdravega cloveka. Debilu pa itak ne mores dopovedat da je debil. Ostalim nam je dovolj podatek umrljivosti otrok pred in po uvedbi cepiv.
samogledam
# 22.04.2017 ob 09:29
jaz sem edn izmed tistih ki sem pogosto bil cepljen, ker je to zahtevala mednarodna zdravstvena organizacija za delavce ki delajo v tujini v naravi in so bolj izpostavljeni,tako od pikov, parazitov in podobno...pogosto se je dogodilo, da sem izvedel za kaksno prenosljivo bolezen med domacini, ki nikoli niso videli nobenega od cepiv, njihova starost ni visoka, posledice obolenj vidis na vsakem koraku, umrljivost otrok je bila strasna...in sedaj se sprasujem, kako so nasi strokovnjaki pripravljeni, saj vemo da skozi nase ozemlje prihaja veliko ljudi in otrok ki nikoli niso bili cepljeni. Zanima me, kako bodo nasi vrtci in sole ravnale da zascitijo vse otroke ? starsi ocitno niso imeli veliko stikov z obolelimi otroki iz tujine in se. ne zavedajo, kako ogrozajo svojega otroka z nekimi principi. Kaj bo, ko otrok odraste in odide v drugi svet zivet? Odide na potovanje in zboli, pa sploh ne ve da ni bil cepljen v mladosti? Ali potovanja in druzenja v mladosti otroka niso pomembna za starse?
K_ris
# 22.04.2017 ob 09:00
@amigo

Tistega, ki bi umrl od lakote s tem cepivom res ne boš rešil, boš pa rešil tistega, ki bi umrl od ošpic. S tvojim stališčem pa ne rešiš niti tega, zato ne razumem, kako bi to lahko bilo boljše.
Binder Dandet
# 22.04.2017 ob 08:47
@amigo:
Ne, imas prav. Boljsa je tvoja logika, po kateri nobenega vzroka ne odpravimo.
solatosned
# 21.04.2017 ob 22:41
Glede pojava ošpic v Italiji bi bil zanimiv podatek koliko so bili stari tisti, ki so zboleli za ošpicami in ali so med njimi tudi cepljeni primerki, če so koliko jih je. V glavnem zmeda je popolna glede cepljen v Sloveniji in zgleda, da ne bo nič bolje.

Ja, res bi lahko pokazali take podatke. Ni čudno, da jim ljudje potem ne verjamejo.
QUENDI
# 21.04.2017 ob 20:51
.....kako da ni kolektivne imunosti.......primer so politiki.....vse ogrožajo a so vseeno sprejeti tudi v parlament.......glede preostalega cepljenja pa ne samo otrok......kako je s cepivi proti ptičji gripi.....HPV......so izgubili zagon.....
evaevi
# 21.04.2017 ob 18:59
Njuna otroka sta zbolela za oslovskim kašljem

in ga naravno prebolela :)
ter si zagotovila doživljenjsko zaščito pred zbolenjem za osovskim kašljem na starost, ko je prebolevanje otroških bolezni vse drugače težko in zares ogrožujoče.

PS:
pa ravno otroški kašelj gretse tu servirat - cepivo zanj je najbolj problematično
tako zaradi prehoda možganske bariere kot zaradi znane neučinkovitosti, ki jo je dokazala tudi slovenska 'nezgoda' - 2009. leta je imela Idrija epidemijo oslovskega kašlja med precepljenimi prebivalci!
Simba
# 24.04.2017 ob 10:08
pa da še dopišem: ne-glede na to, da otrok zboli (dobi stranski učinek) takoj za cepljenjem, pri nas DEFINITIVNO ni krivo cepljenje.
To ti bodo trdili VSI. Jim ni potrebno niti zdravstvenega kartona odpret.
Simba
# 24.04.2017 ob 10:05
dopisnik: Rešitev so zagrožene ''drakonske'' kazni za starše. Edino to jih bo ''spametovalo''. V primeru pa, da se dokaže, da so se pri otroku pojavile resne zdravstvene posledice zaradi cepljenja, pa ''drakonske'' odškodnine države. Oba ukrepa v kombinaciji bosta zagotovo delovala!

Tole prec podpišem. Trenutno je pa tako, da so kazni, odškodnin pa ni. Dokler se to ne reši, sem nasprotnik prisilnega cepljenja.
K_ris
# 23.04.2017 ob 18:10
@bojanvasiljevic

Ma ne vem, kaj se K_ris in Korošec obnašata kot da ni več nobene bolezni, ki razsaja in škoduje ljudem. So in vedno bodo.. Vendar to je daleč od tega, da bi predstavljalo konec sveta. In zdaj naj bi pa ošpice pa uničile ekonomije.

Kdaj naj bi jaz trfdil kaj takšnega? Ne gre za ekonomijo, gre za manj mrtvih otrok.


Kdor si želi v resnici želi zmanjšati prenosljivost bolezni, naj raje finančno in zakonsko podpre družine, da mladi vsaj do šole ostanejo doma vsaj z enim staršem ali starim staršem.


Kako super ideja. Jaz res ne vem, kje jih eni pobirate. Pa ti je jasno, da so otroci, ki hkrati ne bi bili cepljeni in niti ne bi bili v vrtci, v bistvu najmanj odporni proti vsemu? Protiteles namreč ne razvijejo niti zaradi cepiva niti zaradi izpostavljenosti virusom ...
Fuk-U
# 23.04.2017 ob 13:13
@K_Ris

Minister da neko izjavo to se ne pomeni nic, jaz bi rad videl studijo, da vemo tudi katera razlicica ospic to je... se upam it stavit da je verzija iz cepiva in ne naravna verzija.

Od kod pa rpihajajo te ospice, morda prav iz cepiv?
http://www.naturalnews.com/048519_vaccin
es_measles_virus_shedding.html#

Ne da se mi vec...povem se samo to:
@K_ris ti nimas nobene pravice zahtevat, od mene da cepim/izpostavim svoje otroka da zascitm tvojega..
Nurmberski memurandom nam zagotavja pravico, da se sami/starsi odlocimo o nacin zdravstvene oskrbe, to je temelnja clovelova pravica, upam da mi vsaj to pripada, K_Ris
Fuk-U
# 23.04.2017 ob 12:49
@K_ris

Jaz mores scitit druge otroke z cepljenjem, svojega otroka pa izpostavljam da dobi autizem ali katero drugo nevrolosko ali avtoimmuno motnjo zradi obveznega cepljenja ki ga vsiljujete...

to je bolana logika, torej moj otrok nima pravice do zdravja, tvoj/vas pa jo ma?

Cepiva so uporabna samo za delanje ogromnih in zagotovljenih dobickov za farmacijo, medicina pa je itak samo se podaljsana roka farmacije, samo se tableta znajo predpisat...
amigo
# 22.04.2017 ob 19:55
&Korošec
Pa se zavedaš, da so danes ljudje veliko bolj mobilni kot so bili leta 68? Danes ima skoraj vsak svoj avto ali drugo prevozno sredstvo in nekateri potujejo čez pol države v službo, potem je tuki še tranzit čez našo državo, kjer letno potuje na miljone tujcev, turizem, ki ga takrat ni bilo v taki meri.

Tebi je izgleda težko razložiti karkoli. Tudi takrat smo se otroci družili in drug drugega okužili. Odrasli pa so ošpice preboleli že v otroštvu in so pridobili dosmrtno imunost. Bolezen se nekontrolirano širi danes, ko je vedno manj ljudi, ki so v otroštvu preboleli ošpice, cepljenje pa menda deluje samo 5 let.
mataj-finance
# 22.04.2017 ob 11:24
V mladosti sem prebolel vse- ošpice, mumps, oslovski kašelj itd. Nič takega. Takrat je bilo to samo po sebi umevno.

Cepljenje proti otroškim boleznim je totalno mimo, vsaj kar se zdravja tiče. Prihrani pa javno zdravstvo, ker mamam ni treba plačevati bolniške. Če cepiva slučajno povzročijo zdravstvene težave ali invalidnost- prava reč. Stroka lahko to mirno ignorira.
solatosned
# 22.04.2017 ob 09:54
Pod enim od clankov o ospicah ta teden bos nasel komentar, ki povzema italijanski vir, da je 85% okuzenih bilo necepljenih.

S tem, da jih je necepljenih le 15%? Potem o učinkovitosti cepiva proti tej nalezljivi bolezni ni dvoma.
Tako enostavno je prepričat ljudi, če jim daš ključne podatke ne pa da se jih napada z idioti in podobnim, samo zato ker dvomijo in so previdni. Večina staršev, ki svojih otrok ne dajo cepiti ne želijo namenoma škodit svojim otrokom s tem da bi zboleli...
amigo
# 22.04.2017 ob 08:26
Bolezen je še posebno nevarna za slabo hranjene otroke, ki ne uživajo dovolj vitamina A, in otroke, ki imajo zaradi drugih virusov ali bolezni oslabljen imunski sistem.

Namesto, da bi tem otrokom zagotovili boljšo prehrano in življenske pogoje, jih cepimo in s cepivom še dobro služimo. Istočasno pa umrle zaradi slabih življenskih pogojev in lakote v tretjem svetu zlorabljamo za strašenje ljudi v razvitem svetu. Vse za milijardne zaslužke elite.
Kazalo