Evropska unija
Federica Mogherini
Do konca leta naj bi bili potrjeni še novi projekti, je pojasnila visoka zunanjepolitična predstavnica Unije Federica Mogherini. Foto: EPA
Slovensko vojsko čaka posodobitev (na fotografiji slovenski vojaki v vojaškem oporišču Shin Band v Afganistanu). Foto: BoBo

Dodaj v

Zelena luč za prvih 17 projektov v okviru obrambnega stebra EU-ja

Slovenija bo v Mali poslala še pet vojakov
6. marec 2018 ob 19:18
Bruselj - MMC RTV SLO, STA, Radio Slovenija

Obrambni ministri držav članic EU-ja so dva meseca po ustanovitvi novega obrambnega stebra potrdili prvih 17 skupnih projektov. Slovenija bo sodelovala pri dveh, pri petih bo opazovalka.

Slovenija bo vključena v projekta vojaške mobilnosti in mreže logističnih vozlišč, za katera je presodila, da lahko prineseta največ koristi, je povedal državni sekretar na obrambnem ministrstvu Miloš Bizjak. Med projekti, kjer bo sodelovala kot opazovalka, sta tudi projekta v zvezi s kibernetsko varnostjo, projekt o posredni ognjeni podpori in projekt glede kriznega odzivanja na operacije.

Pri projektu novega obrambnega stebra, znanega kot Pesco, ki velja za glaven korak k obrambni uniji, sodelujejo vse države EU-ja, razen Velike Britanije, Danske in Malte. Prvi projekti vključujejo vzpostavitev zdravstvene enote EU-ja, pomorski nadzor, podvodna brezpilotna plovila, vojaško mobilnost in kibernetsko varnost.

Države, ki sodelujejo v projektu Pesco, naj bi do junija sprejele tudi skupna pravila za upravljanje projekta, nato pa še splošne pogoje za sodelovanje tretjih držav, vzporedno pa bo tekla priprava novih projektov, ki naj bi bili potrjeni do konca leta, je pojasnila visoka zunanjepolitična predstavnica unije Federica Mogherini.

ZDA skrbi možnost protekcionizma
Ministri za obrambo danes v Bruslju še niso odločali o tem, ali bodo evropski obrambni projekti odprti tudi za tretje države, denimo za ameriško ali po brexitu britansko vojaško industrijo. Predvsem v ZDA opozarjajo pred protekcionizmom evropskega obrambnega sodelovanja. ZDA skrbi, da nova evropska obrambna politika ogroža interese ameriške industrije - ameriška stališča Uniji so izrečena v obdobju, ko v Washingtonu rožljajo s carinami in drugimi protekcionističnimi ukrepi.

Evropska zunanja ministrica Federica Mogherini je zatrjevala, da je evropski pristop kooperativen, in da obstaja predvsem želja po sodelovanju s tistimi tretjimi državami, s katerimi je sodelovanje označeno kot strateško.

Nakup bojnih oklepnikov 8 x 8 prva velika naložba v posodobitvi
Bizjak je ob tem znova izpostavil nakup bojnih oklepnikov 8 x 8 v okviru mednarodne organizacije Occar kot prvo veliko naložbo, ki bo spodbudila vlaganja v posodabljanje Slovenske vojske in prinesla priložnosti za slovensko gospodarstvo. Omenil je dva dogodka: 8. marca bo posvet z evropsko industrijo v Bruslju, maja pa bodo o možnostih sodelovanja razpravljali s predstavniki industrije Nemčije in Nizozemske, ki tudi sodelujeta v Occarju.

Slovenija bo v Mali poslala še pet vojakov
Evropska zunanja ministrica je poudarila, da je velik del članstva EU-ja tudi članic Nata in da krepitev obrambnih zmogljivosti Unije koristi tudi Natu. Ministri so danes razpravljali tudi o izvajanju evropskih misij za usposabljanje v Maliju, Somaliji in Srednjeafriški republiki. Slovenija načrtuje povečanje kontingenta v Maliju s pet na do deset predstavnikov. Poleg tega namerava aprila na štirimesečno misijo v Sredozemlje znova napotiti ladjo Triglav s 45 člani posadke.

K. T., Matjaž Trošt, Radio Slovenija
Prijavi napako
Komentarji
infostriker
# 06.03.2018 ob 19:46
Jz sem zaskrbljen ker nimamo nobene letalonosilke in tomahawke. Novih škornjev in frač naši vojaki ne potrebujejo. Glede na BDP rast v Sloveniji, bi morali kupiti vsaj 2 letalonosilki. Od ZDA seveda, ker ti so najbolj zaskrbljeni.
PomisliSe1x
# 06.03.2018 ob 19:27
Najbrz imajo v mislih povecanje Triton akcije...

ne hvala! ce ne moremo Evropejci soodlocati o usodi Evrope, potem naj nas vsaj ne silijo se v financiranje tega...
GoodFella
# 06.03.2018 ob 19:39
Evropa mora delovati enotno, tako politično, gospodarsko kot varnostno, le tako bomo evropske države lahko skupaj parirale interesom vse bolj svojevoljnih ZDA, pretkane Rusije in vzpenjajoče Kitajske, takšen pristop je tudi v interesu Slovenije, ki kot izvozno orientirana država ne more samcata krmariti po razburkanem morju geopolitične realnosti...kdor tega ne razume in misli, da bi nam bolje šlo, če bi EU razpadla, nima pojma.
feminist
# 06.03.2018 ob 19:38
ZDA skrbi, da nova evropska obrambna politika ogroža interese ameriške industrije

ko bi vsaj. prej ko gre evropa na svoje boljse bo, naj se moskva in DC razbijeta na prafaktorje ce jim pase, ne rabi evropa zraven spilat vazala enim al drugim.
DrKult
# 06.03.2018 ob 19:47
Meni je pa ideja všeč. Američani niso zanesljiv partner, posamezne države v EUju pa so premajhne. Zaradi ZDA se kregamo z Rusi, čeprav je partnerstvo z njimi za EU pomembnejše kot partnerstvo z Američani. Če Pesco na dolgi rok lahko kakorkoli pripomore, da se losamo NATO navlake in se povežemo v enotno evropsko vojsko, je to lahko samo dobro. Za agresijo ta vojska vsekakor ne bo namenjena. Koga bomo pa napadli, prosim vas... Rusijo? Pa ja, Rusi imajo tisoče atomskih bomb in tudi sicer zelo močno vojsko - Evropa ne upa škilit na rusko zemljo.
Anar Hija
# 06.03.2018 ob 20:19
Povprečen evropejec odloča le še o potrditvi strank, katere pa ne odločajo več o ničemer drugem kot o tem, koliko svojih naklonjenih bodo, v zameno za vnovično potrditev, kadrovale po uradih v matični državi, najbolj zaslužne pa po Evropskih uradih.

O vsem odločajo velike korporacije, kot je orožarski lobij.

Demokracije ni več. Smo le še služničad. Problem vidim v tem, ker mirne rešitve ni več. Možen je le #UPOR, kateri pa bo žal moral biti fizičen.
HOR
# 06.03.2018 ob 21:36
Ker imamo vedno bolj bolj Alan Ford vojsko bo potrebno spet oživiti teritorialno obrambo....
Dokazano učinkovita na domačem terenu...
Eesti
# 06.03.2018 ob 20:17
Bravo! Upam da cela EU in EEA izstopita iz NATA. Vem da ta “vojska” ne bo ravno bi rekel napadalno usmerjena, pa vseeno
ni maitre
# 06.03.2018 ob 20:27
infostriker
Slovenci smo podmorniški narod...
Slovenci so v drugi Jugoslaviji predstavljali kakih osem odstotkov prebivalstva. V jugoslovanski armadi je bilo poklicnih vojakov slovenskega rodu še manj – približno dva odstotka. Toda med podmorničarji je bil kar vsak tretji Slovenec!
Podmorničarstvo na Slovenskem
https://radioprvi.rtvslo.si/2017/07/sled
i-casa-74/
@twwwter
# 07.03.2018 ob 00:51
Nam ne bi škodilo, če bi se čim prej postavili na lastne (obrambne) noge. To pa pomeni obuditev koncepta teritorialne obrambe v neki posodobljeni različici, vse drugo je zgolj udinjanje drugim konceptom, od katerih nikoli ne bomo imeli nobene koristi, na koncu pa nam bodo pobrali vse, kar imamo, ali pa kar bodo politiki prodali v našem imenu.
nuLanuLa
# 06.03.2018 ob 21:46
Slovenija bo v Mali poslala še PET vojakov. Tole pa zveni čisto smešno. Se gremo nek mikro-neo-kolonializem al kako?
Roky89
# 06.03.2018 ob 21:44
Bravo! Sicer so to še majhni koraki, a koraki vsekakor. Hvala Trumpetu in brexshitu za tole darilo. Evropejcem ste naredili veliko oslugo. Če hočemo imeti kakršno koli težo v svetu rabimo enotno ukrepanje. Ne govorim o evropski vojski, ampak o skoordiniranih vojskah držav članic in pametni uporabi javnega denarja. Tudi javna naročila bodo s skupnim naročanjem dosti cenejša.
Valerija
# 07.03.2018 ob 09:13
Svet Ministrov je izvoljen v vsaki državi posebej, ker so to državni ministri. Ko Svet ministrov odloča o kmetijstvu, nas zastopa slovenski kmetijski minister. Ko je govora o obrambi, nas zastopa obrambni minister oz. ministrica.

želiš povedati, da je slovenski minister enakovreden nemškemu ali francoskemu? zeeeeeeeeeh!
pošiljanje kimavcev na ta "zasedanja" je zgolj privid samostojnosti, saj NITI EDEN od naših ministrov nima NITI NAJMANJŠEGA vpliva na končno odločitev.
EU je novodobna oblika kolonizacije. razlika od nekdanje je samo v tem, da gospodar tokrat vsaj postavi vprašanje, da ustvarja privid soodločanja - v resnici gospodarjev odgovor sploh ne zanima.

Živiš v državi s 14. najvišjo kakovostjo življenja na Svetu.

za to ni EU naredila absolutno nič! ohranjanje visoke socialne varnost je nasledstvo iz preteklosti, v katero se zaenkrat nikomur ne upa drezniti, saj vsi vedo, da v trenutku izgubijo volitve. že Čufer je govoril o popolni privatizaciji zdravstva, šolstva in javnih storitev (to je bil ukaz gospodarjev iz Washingtona in Bruslja), kar kaže prihodnjo smer "razvoja" države.
EU - ali naša vlada - pa za kakovost našega življenja nimajo nobenih zaslug, čeprav bi si jih na vsak način radi pripisali.
KLIPAN
# 07.03.2018 ob 07:43
@feminist
" torej bit vazal zda ni fajn.
ravno tako pa ni fajn vrzt stran DCja in bit vazal moskvi (kar verjamem, da bi tebi bolj ustrezalo; ker vojasko evropa ni enakopravna moskvi in bi bila vazal), ker bi bile posledice spet iste, torej povlekli bi nas v spopad."

Težko za razumeti, ampak, kaj če ne bi bili "vazal" nobenemu??
Po kaki logiki bi bili "vazal" Moskvi, če se oddaljimo od Amerike??
Nekateri ste pač navajeni celo življenje nekomu služiti, se podrejati....zato tretje opcije niti ne poznate oz. se jo bojite.
Grini
# 06.03.2018 ob 22:00
Nakup bojnih oklepnikov 8 x 8... Če bo takrat še kak voznik...
heavyd
# 06.03.2018 ob 21:56
Neverjetno kako ZDA mislijo da imajo pravico težit da ja ne bi Evropejci domače robe kupovali, ampak njihovo wtf?!?
@twwwter
# 07.03.2018 ob 00:07
Naši politiki, levi in desni, se v želji čim lepši luči pokazati v EU sferi, ali pa narediti vtis na domače volivce, obnašajo tako, kot da bi razpolagali z državo velikosti Francije!
@twwwter
# 07.03.2018 ob 00:01
Roky89,

Sem pisal o politikih, ki sem jih omenil večkrat, kar ste spregledali. Seveda izpostavijo sekretarje, da bi sami sebe prikrili in delovali iz ozadja. Ne vem, kdo so poimensko in oni seveda ne bodo odgovarjali za nič. Državni sekretarji pa bi tudi lahko kaj več dali nase in svoje mnenje. Iz napisanega v članku sledi samo to, da je ponosen na to svojo udeležbo, ni pa z ničemer pojasnil, v čem naj bi "naša država imela koristi"? V prodaji zemljišč za oporišča? Ali morda v naivni zamisli, da bomo ravno mi oskrbovali kasarne in vojake na Dravskem polju? Ali pa bomo preprodajali kerozin?
Naj nekdo za vraga pojasni, v čem naj bi imela naša država "koristi" pri takih projektih "mreže logističnih vozlišč"?!?
Lepo prosim!
Muza
# 06.03.2018 ob 20:45
Mislim, da bo opazovalka kar pri vseh projektih.
feminist
# 06.03.2018 ob 20:07
Moskva ni v Ameriki in nikjer ni izrazila bilo kake skrbi zaradi tega.

kaj? o cem ti to?
ga_moram_imet
# 06.03.2018 ob 19:59
Kdaj pa jaz dobim tale osemkolesnik?
I-KOSS
# 07.03.2018 ob 09:28
Evropske države imamo nedvomno interes se medsebojno povezovati pri zagotavljanju lastne varnosti. V kolikor naj ima tak koncept realno perspektivo, mora ta temeljiti na suverenih odločitvah in delovanju vsake članice. Na eni strani je potrebno opredeliti in razumeti potencialna tveganja s katerimi bi se na varnostnem področju lahko v prihodnji soočili, na drugi strani pa se je potrebno zavedati nekaterih realnih omejitev. Ti so raztezajo od taktičnih, logističnih, finančnih, kadrovskih, ne nazadnje pravnih, ter še vrsto drugih.

Zavedati se je potrebno, da so interesi velikih svetovnih igralcev v Evropi geopolitični, ne nazadnje ekonomski, in v veliko manjšem delu varnostni. Evropa zaradi vrste razlogov nikoli ni bila sposobna resnega delovanja na svetovnem geopolitičnem parketu, ob upoštevanju teh pa tega najverjetneje ne bo sposobna niti v bodoče. Da bi morebiti lahko dosegli takšno vlogo, bi bilo potrebno docela preurediti temelje sedanje ureditve EU in pri tem žrtvovati marsikatero vrednoto, predvsem s stališča manjših članic. Kot pri večini stvari, gre tudi v tem primeru za izključujoče rešitve in stvar pragmatike je, za katere izmed njih se bomo odločili, vsekakor pa gre za konceptualna razvojna vprašanja o katerih bi bilo potrebno poiskati širši družbeni konsenz.
copcop
# 07.03.2018 ob 07:09
Čestitam Trumpu! S svojim gobcanjem in grožnjami je za tesnejše povezovanje držav EU naredil več kot Merklova in Macron. EU first!
mihajloo
# 06.03.2018 ob 23:15
nuLanuLa: " Slovenija bo v Mali poslala še PET vojakov. Tole pa zveni čisto smešno. Se gremo nek mikro-neo-kolonializem al kako?"

Da! Zasedli bomo WC školjko in 2 biljard mizi. Verjetnost uspeha misije se ocenjuje na 60%!
amigo
# 06.03.2018 ob 21:58
Osem vojakov bomo poslali v Mali. Se vi mogoče hecate. Kakšne interese ima tam naša država? Načrtujejo Malijci izdelavo atomske bombe? Mogoče pa v Maliju uspevajo banane.
DrKult
# 06.03.2018 ob 20:37
Anar Hija: "Demokracije ni več. Smo le še služničad. Problem vidim v tem, ker mirne rešitve ni več. Možen je le #UPOR, kateri pa bo žal moral biti fizičen."

Zeeeeeeeh, al ste že dolgočasni s tem bluzenjem o neki diktaturi. O Pescu se dogovarja Svet Ministrov. Svet Ministrov je izvoljen v vsaki državi posebej, ker so to državni ministri. Ko Svet ministrov odloča o kmetijstvu, nas zastopa slovenski kmetijski minister. Ko je govora o obrambi, nas zastopa obrambni minister oz. ministrica. Popolnoma nič ti ne manjka. Živiš v državi s 14. najvišjo kakovostjo življenja na Svetu. Preostalih 26 EU držav (ne štejem več UK) pa se tudi nahaja nekje med top 40.
Izmed top 10 svetovnih držav je 6 držav članic EU:
1. Danska
2. Finska
3. Nizozemska
5. Avstrija
6. Nemčija
10. Švedska

Če te zanima, so preostale 4 države Švica, Nova zelandija, Avstralija in ZDA.
Aprila
# 07.03.2018 ob 10:33
EU evropskim državam s pomočjo ESČP nagaja pri zaprtju zunanjih mej Evropske Unije medtem pa sanjajo o obrambih stebrih in podobno. Obrambnih stebrih česa? Kajti potem kako so sedanji evropski politiki in EU komisarji z Junkerjem na čelu v zadnjih dveh letih poskrbeli da se v kar nekaj evropskih prestolnicah sprehajajo obroženi vojaki, Evrope sigurno ne.

In kaj imajo evropskih vojaki za iskati v Afriki? Kolonizacije je že zdavnaj konec. Čas je da začnejo Afričani skrbeti sami zase, brez vmešavanja Zahoda, po svojem tempu, ter da Evropa neha igrati belega rešitelja in z metanjem miljard mednarodne pomoči, ki v primerih ko sploh dosežejo končnega uporabnika, naredijo več škode kot koristi.
Svit-1
# 07.03.2018 ob 07:17
ZDA o protekcionizmu???!!!
Kekec99
# 07.03.2018 ob 03:07
ZDA skrbi, da nova evropska obrambna politika ogroža interese ameriške industrije - ...
----------------------------------------------
Ja, in ?
StariFonza
# 07.03.2018 ob 00:49
Kar se Malija tiče, je Slovenija s petimi moćmi v boju proti đihadistom.
velenjcan
# 07.03.2018 ob 00:32
Evropa se previdno postavlja na lastne vojaške noge, kar je načeloma za pozdravit. Vprašanje pa je, kako bodo nekatere manjše države (Danska, npr.) reagirale na Evropo, ki bo politični privesek Nemčije. Pa tudi nam ne bi škodilo malo zadržanosti.
agenda21
# 06.03.2018 ob 22:29
Protireformacija še ni končana, čeprav je Pahor rekel lansko leto, da je bila obletnica 500let.
Ekumenizem gre z roko v roki z NWO agendo.
Pri nas, v SLO malce zaostajamo, zato nas je pa Rode okaral.
Vseen probam, bom pa štopal, kdaj bo zbrisano.
agenda21
# 06.03.2018 ob 21:57
Upam da veste, da je tudi NATO pod kontrolo nekoga?
Kdo pa vodi vse skupaj, je pa rešitev vseh današnjih ugank, ampak poiskati ga je pa treba daleč
v zgodovino.
HOR
# 08.03.2018 ob 01:57
Federica je tipični režimski karierni plačanec...
Đorđ Buš
# 07.03.2018 ob 13:53
Zaskrbljujoče
Roky89
# 07.03.2018 ob 12:20
@Twwwtr

Kaj pa če se bi pozanimal o čem je sploh smisel teh projektov. Bolj kot ne se gre za odpravljanje birokratskih ovir, ureditev podatkovnih baz in logističnih rešitev. Ni logistika povezani le z fizično infrastrukturo, ampak ima bolj vezo s koordinacijo. Kar se pa tiče mobilnosti, se pa gre za ureditev hitrejšega prehoda vojsk zaveznic preko ozemlja drugih zaveznic, kar zahteva spremembe nekaterih pravnih in birokratskih postopkov in ojačanje ŽE OBSTOJEČE infrastrukture, da ni frke ob prehodih.
RibičIČ
# 07.03.2018 ob 11:18
Korak v pravo smer. Če hoče Evropa ostati globalni igralec, mora EU poglobiti obrambno in politično unijo.
symony
# 07.03.2018 ob 10:41
Federica je super političarka :)... več
podobnih karakterjev v EU, pa bo šlo.
@twwwter
# 06.03.2018 ob 23:11
Slovenija bo vključena v projekta vojaške mobilnosti in mreže logističnih vozlišč, za katera je presodila, da lahko prineseta največ koristi, je povedal državni sekretar na obrambnem ministrstvu Miloš Bizjak.

Spet en bizgec, ki bi rad prodajal slovensko ozemlje. Najboljšo orno zemljo, tokrat ne neki multinacionalki za megalakirnico temveč novi mehko-okupacijski vojski za logistična oporišča.
Poleg Cerkelj bo spet naprodaj Dravsko polje z Mariborskim letališčem na čelu. Naši politiki so bodisi neskončno naivni ali pa dejansko za gnar tekmujejo v tem, kdo bo več države razprodal ali še raje razdal!
Kje so nekdanja specialistična znanja in niše, ki smo jih nekdaj ponujali NATu, urjenje gorskih elitnih enot itd.? Ali si res naša politika ne more izmisliti nič bolj primernega kot je razdajanje že tako malega ozemlja naše boge deželice? Da onesnaženja in hrumenja letalskih motorjev sploh ne omenjam.
Res ma zanima, ali sami rinemo v take bedaste variante, ali nam drugih izbir preprosto ne dajo?
agenda21
# 06.03.2018 ob 21:48
Jaz upam, da ljudje razumejo dogodke, ki so si zadnje čase sledili in da iz tega sledi evropska vojska. Koliko časa prej je bilo pa to planirano, pa ...
agenda21
# 06.03.2018 ob 21:45
Mal zamujajo. Plan je bil že en cajta prej.
Se jim je izgleda vse mal zamaknl.
ni maitre
# 06.03.2018 ob 21:02
Ja nič, zmanšat plače vsem za ene 40-50%, da bomo lahko nato železje kupoval za bitke po puščavah. Kamele že imamo...
Roky89
# 06.03.2018 ob 23:34
@el cartel

Smisel obrambne unije in nobenega od trenutnih projektov ni Evropska vojska. V katerem od naštetih projektov vidiš to. Pa tudi, če se bi ustvarjala Evropska vojska nebi bil Juncker komandant te vojske, ker čez dobro leto ne bo niti več predsednik Komisije.
el CARTEL
# 06.03.2018 ob 22:59
ne, ne in ne.

ne obrambne unije,
nočem birokratom dati VOJSKO. ne, hvala.

že tako je preveč suverenosti šlo na bruselj, sedaj še to.
naj si izmenjujejo podatke o teroristih, popolnoma dovolj. juncker pa ne bo vrhovni komadant, ne hvala.
skorpijon93
# 06.03.2018 ob 21:39
slovenija tako postopoma iz leta v leto izgublja suverenost in identiteto, vse je le še na papirju, da vam je VSEM kristalno jasno ! češka ,poljska in madžarska za razliko nimajo evra, so prebivalci tudi proti sprejetju le tega, kajti monetarna politika je tudi del suverenosti neke države
feminist
# 07.03.2018 ob 06:49
O tem, da ti pod člankom o ustanavljanju "evropske vojske" in ameriški zaskrbljenosti zaradi tega vlačiš Moskvo, čeprav ni nikjer omenjena.

triggered much?

dejstvo je, da DC in Moskva napenjata moci in da je Evropa vmes oz. bolje receno je Evropa trenutno vazal ZDA in bi v primeru spopada povlekli se nas zraven. torej bit vazal zda ni fajn.
ravno tako pa ni fajn vrzt stran DCja in bit vazal moskvi (kar verjamem, da bi tebi bolj ustrezalo; ker vojasko evropa ni enakopravna moskvi in bi bila vazal), ker bi bile posledice spet iste, torej povlekli bi nas v spopad.
torej naj napenjata moci in se spilata oborozevalno tekmo oz. se celo razbijeta direktno kot jim pase, samo nas naj ne vlacijo zraven (eni al drugi).
Roky89
# 06.03.2018 ob 21:51
@anar hija

Te vabim, da se z megafonom postaviš na kongrsni trg in vzpodbudiš množico v #UPOR. Verjamem, da ti bodo sledili, če boš vzel vile v roke in šel nad to kar te moti.
apollo11
# 06.03.2018 ob 21:48
Nato je hrbtenica Zahodnega svobodnega sveta, tega se drzave zavedajo. Močan Nato v Evropi povsem nevtralizira rusko vojasko moč. Mokre sanje Rusov so razpad Nata in šibka Evropa, kjer bi Rusija postala spet neki faktor odločanja v Evropi ( kot je bila v V Evropi med hladno vojno). To se seveda ne bo zgodilo, predobro poznamo Ruse, zato jih v evropi ne želimo. In jih tudi ne bo.
el CARTEL
# 06.03.2018 ob 23:01
kako suptilno so bruseljski aparatčiki prerini to svojo ideojo skozi,
nihče pa ni obvestil EU državljane, za kaj točno se gre.

seveda, to, da nihče ni vprašal EU državljane če so sploh za to, je že pričakovano.

bruselj se že brez vojske obnaša, kot da imajo vso moč (namesto da bi bila le sposojena od ljudstva), kaj bo šele ko pride vojska
Roky89
# 06.03.2018 ob 23:38
@twwwter

Kaj ima pa državni SEKRETAR na obrambnem ministrstvu s tem? Sploh veš kaj ta oseba počne? To je dobesedno tajnik ministrice... Eni pa res ne poznate delovanja LASTNE države. Sram vas bodi...
Kazalo