Vse storitve na vseh bencinskih servisih bodo za kupce ostale nespremenjene, zagotavljajo v MOL-u. Foto: BoBo
Vse storitve na vseh bencinskih servisih bodo za kupce ostale nespremenjene, zagotavljajo v MOL-u. Foto: BoBo

Transakcija vključuje bencinske servise tako iz MOL-ove mreže kot iz mreže družbe OMV Slovenija. Storitve na servisih bodo za kupce ostale nespremenjene, tudi delavci bodo ohranili zaposlitev, so sporočili iz skupine.

Sklenitev kupoprodajne pogodbe, ki potrebuje še prevzemno dovoljenje, po navedbah MOL-a predstavlja enega ključnih mejnikov v procesu pridobivanja soglasja Evropske komisije za napovedani prevzem družbe OMV Slovenija. "Skupina MOL s tem korakom potrjuje svojo zavezanost izpolnjevanju vseh zahtev glede tržne konkurenčnosti, ki jih postavlja Evropska komisija, in izraža pripravljenost, da v prihodnjih mesecih zaključi prevzem 92,25-odstotnega deleža v družbi OMV Slovenija," so zapisali.

Prepričani so, da bo prevzem OMV-ja okrepil konkurenčnost na slovenskem trgu, saj bodo lahko v večji meri izkoriščali celotne proizvodne, logistične in predelovalne zmogljivosti skupine MOL v širši regiji Srednje Evrope.

Že v začetku februarja je zaokrožila novica, da bo MOL prodajal nekaj od 53 bencinskih servisov, kolikor jih ima v Sloveniji, s čimer bi zadostili pogojem za soglasje, ki ga mora dati Evropska komisija za MOL-ov napovedani prevzem družbe OMV Slovenija.

Iz Shella so sporočili, da bodo podrobnosti o dogovoru, sklenjenem 9. marca, objavili po odobritvi Evropske komisije. Napovedali pa so, da bodo MOL-ove bencinske servise spremenili v "centre mobilnosti". "Ta nakup je pomemben korak naprej za prisotnost blagovne znamke Shell v Sloveniji, za stranke pa predstavlja predvsem večjo možnost izbire, saj povečuje tržno konkurenco v Sloveniji," je v sporočilu za javnost izpostavil generalni direktor Shell Adria Gregor Omejc.

MOL je pogodbo o nakupu 92,25-odstotnega deleža v družbi OMV Slovenija, v kateri že ima 7,75-odstotni delež, podpisal junija 2021. Dogovorjena kupnina za celoten delež znaša 301 milijon evrov, s tem pa bi Madžari prišli do mreže 120 bencinskih servisov, ki je druga največja v državi. MOL ima medtem kot tretji največji ponudnik v Sloveniji 53 bencinskih servisov. Daleč največji ponudnik je Petrol s 318 prodajnimi enotami.

Posel je Evropska komisija v preverbo prejela 13. maja lani, v predhodni preiskavi pa je ugotovila, da bi transakcija lahko močno zmanjšala konkurenco na maloprodajnem trgu za pogonska goriva v Sloveniji.

Evropska komisija naj bi po neuradnih informacijah v postopku presoje koncentracije MOL-a in OMV Slovenija slovenski naftni trg razdelila na avtocestnega in več lokalnih trgov. Če bi upoštevala celotni trg, bi bil načrtovani prevzem potrjen, saj na celotnem trgu MOL-ovo slovensko hčerinsko podjetje in OMV Slovenija zaradi konkurenčne zakonodaje nimata prevladujočega položaja. Imata pa ga v nekaterih delih Slovenije.