Foto: BoBo/Žiga Živulović ml.
Foto: BoBo/Žiga Živulović ml.

Z izbiro ponudnika se mora strinjati še nadzorni svet, ki se bo sestal v petek. Kot je znano, naj bi Slovenija elektronski sistem cestninjenja uvedla 1. decembra letos.

Najcenejšo ponudbo za vzpostavitev elektronskega cestninjenja – okoli 14 milijonov evrov – je oddal konzorcij pod vodstvom Iskratela. Izkušenj z večjimi elektronskimi cestninjenji naj ne bi imel, zato ga je po naših informacijah Dars izločil.

Dars naj bi za uvedbo elektronskega cestinjenja izbral sloveški Skytoll

"V to ne verjamem, nočem verjeti. Iskratel je dal že preveriti rešitev na Madžarskem, ima vse reference in mirno čakamo na odločitev naročnika," je dejal Željko Puljić, glavni direktor Iskratela.

Drugi ponudnik in po naših informacijah tudi izbrani slovaški Sky toll je za vzpostavitev elektronskega cestninjenja oddal ponudbo za skoraj 16 milijonov evrov. Podoben sistem cestninjenja je Sky toll že razvil za slovaški trg, a prav za to referenco so se pojavili očitki, da ne dosega standardov, ki jih zahteva Dars.

"Prepričani smo, da naša ponudba izpolnjuje vse pogoje in da imamo vse reference skladno z razpisom. Vprašanje cene in referenc ne more biti razlog, da se Sky toll zavrne in da se odpre pot za dražjega ponudnika," je dejal Matej Okali, izvršni direktor družbe Sky toll.

Najdražji ponudnik, konzorcij pod vodstvom Maranda, je kar dvakrat presegel najnižjo vrednost. Iz Telekoma, ki tvori ta konzorcij z Marandom, so nam sporočili, da so posebno pozornost namenili zanesljivosti delovanja sistema, ustrezni varnosti in arhiviranju podatkov – zato tako visoka cena.

Dars zadeve ne želi komentirati.