Letališče se je zaprlo leta 2012. Foto: Wikipedia
Letališče se je zaprlo leta 2012. Foto: Wikipedia

Vlagatelji, na čelu katerih stoji kitajska skupina Tzaneen International, so bili sploh edini, ki so se na dražbi potegovali za letališče, zgrajeno za časa španskega gospodarskega viška. Kitajci načrtujejo v Ciudad Real investirati 100 milijonov evrov in letališče spremeniti v logistično središče za kitajsko uvoženo blago.


O letališču Ciudad Real in ostalih španskih megalomanskih projektih smo na MMC-ju pisali tu.

Prodaja sicer še ni povsem dokončna, saj do konca septembra še vedno lahko zunaj dražbenega postopka vskoči kak drug kupec in ponudi izklicno ceno 28 milijonov evrov, ki jo je postavil upravitelj stečajne mase.

Megalomanski projekti
Letališče Ciudad Real, 235 kilometrov južno od Madrida, so zgradili kot alternativo madridskemu letališču Barajas, pri čemer so želeli privabiti predvsem nizkocenovnike. Njegova gradnja je stala več kot milijardo evrov, odprl se je leta 2008, junija leta 2010 so začeli s prvimi mednarodnimi poleti, že oktobra istega leta pa so vse mednarodne polete odpovedali, letališče pa je z več kot 300 milijonov evrov dolga razglasilo bankrot.

Svoje pristajalne steze je Ciudad Real, ki ima sicer letno zmogljivost 2,5 milijona potnikov, dokončno zaprl leta 2012.

To sicer ni edino tovrstno "letališče duhov" v Španiji, kjer so v letih svojega razcveta gradili megalomanske projekte kot za stavo. Podobna usoda je denimo doletela tudi letališče Castellon na vzhodu, ki se je odprlo leta 2011, a ni na njem pristalo niti eno letalo.