Foto: Reuters
Foto: Reuters

Za predstavljeni avto SU7 pričakujejo, da bo kar najbolje izkoristil skupni operacijski sistem s Xiaomijevimi mobilnimi telefoni. Toda avtomobil se pojavlja v času, ko se največji avtomobilski trg na svetu spopada s prenasičenostjo zmogljivosti in upočasnjenim povpraševanjem, ki sta zanetila ostro cenovno vojno.

To ni ustavilo glavnega izvršnega direktorja Xiaomija Leija Juna, ki je izrazil velike ambicije za izdelavo "sanjskega avtomobila, primerljivega s porschejem in teslo". "S trdim delom bomo v naslednjih 15 oziroma 20 letih postali eden izmed pet najboljših proizvajalcev avtomobilov na svetu in si prizadevali dvigniti celotno kitajsko avtomobilsko industrijo," je dejal Lei na predstavitvi.

Tako kot številna druga tehnološka podjetja si Xiaomi prizadeva za diverzifikacijo zunaj svoje osnovne dejavnosti na električna vozila. To je načrt, ki ga je prvič najavil pred dvema letoma.

Xiaomi naj bi v tem desetletju vložil v avtomobile deset milijard dolarjev in postaja eden redkih novih igralcev na kitajskem trgu električnih vozil, saj kitajske oblasti niso želele povečevati prenasičenosti ponudbe.

Na predstavitvenem dogodku v Pekingu je Lei dejal, da bodo v ospredju razvoja zmogljivosti avtonomne vožnje avtomobilov Xiaomi.

Avtomobile znamke Xiaomi bo proizvajal kitajski proizvajalec avtomobilov BAIC Group, ki je v lasti države, v tovarni v Pekingu z letno zmogljivostjo 200.000 vozil.