Sicer pa je ta pariški muzej ena izmed kulturnih institucij, ki so v času zaprtja zaradi pandemije novega koronavirusa močno povečale svojo prisotnost na spletu. Louvre je postal muzej z največ sledilci na Instagramu na svetu, saj se na tem družbenem omrežju ponaša z več kot štirimi milijoni sledilcev. Foto: Reuters
Sicer pa je ta pariški muzej ena izmed kulturnih institucij, ki so v času zaprtja zaradi pandemije novega koronavirusa močno povečale svojo prisotnost na spletu. Louvre je postal muzej z največ sledilci na Instagramu na svetu, saj se na tem družbenem omrežju ponaša z več kot štirimi milijoni sledilcev. Foto: Reuters

V muzeju Louvre, ki velja za najbolj obiskan muzej na svetu, so imeli lansko leto 7,8 milijona obiskovalcev, kar pomeni 170-odstotno povečanje v primerjavi z letom 2021, a še vedno 19-odstotno zmanjšanje v primerjavi z letom 2019, piše francoska tiskovna agencija AFP.

Direktorica muzeja Laurence des Cars pravi, da so številke sicer zelo spodbudne, še zlasti v luči tega, da je 60 odstotkov obiskovalcev muzej obiskalo prvič, 45 odstotkov pa jih je bilo mlajših od 25 let.

Odsotnost kitajskih turistov
Skoraj petina obiskovalcev je bila iz ZDA, povečalo se je tudi število obiskovalcev iz zahodne Evrope, čeprav so v prvi polovici leta bile še vedno v veljavi omejitve glede potovanj. Še vedno so občutili odsotnost kitajskih turistov, ki so leta 2019 predstavljali osem odstotkov vseh obiskovalcev muzeja Louvre.

Sorodna novica Louvre po ponovnem odprtju: manj gneče, manj snobizma in elitizma?

V Versajski palači, kjer približno tri četrtine obiskovalcev predstavljajo tujci, še vedno zaznavajo 16 odstotkov manj obiskovalcev kot pred pandemijo.

V drugi polovici leta se je sicer po pisanju AFP število obiskovalcev v muzejih povečalo tudi na račun uspešnih razstav, kot je bila denimo retrospektiva Edvarda Muncha, ki je v Muzej d'Orsay privabila rekordnih 600.000 ljudi. Še vedno pa v muzeju v primerjavi z letom 2019 zaznavajo za deset odstotkov manjši obisk.

Nekatere turistične znamenitosti, med njimi opatija Mont-Saint-Michel in Slavolok zmage, so uspele doseči približno tolikšen obisk kot pred pandemijo. V Centru Pompidou pa so v primerjavi z letom 2019 zaznali celo rahlo povečanje zanimanja za stalne zbirke, z 1,4 na 1,5 milijona obiskovalcev, in sicer predvsem po zaslugi lokalnih ljubiteljev umetnosti, še piše AFP.