Celostna vizualna podoba EPK-ja 2025 mora izražati vodilo preseganja meja na podlagi kulture, ki gradi mostove in ruši zidove. Poleg logotipa in piktograma iščejo vizualno podobo slogana #GoBorderless.

Tudi če pri vložitvi kandidature za EPK ne bi bili uspešni, bo vseeno po dolgoletnih prizadevanjih in zbiranju idej ter pobud ostalo toliko skupnih projektov, ki bi jih lahko vseeno uresničili. Foto: BoBo
Tudi če pri vložitvi kandidature za EPK ne bi bili uspešni, bo vseeno po dolgoletnih prizadevanjih in zbiranju idej ter pobud ostalo toliko skupnih projektov, ki bi jih lahko vseeno uresničili. Foto: BoBo

"Želimo si simbolike našega čezmejnega teritorija, elemente, ki so prebivalcem obeh Goric pri srcu in s katerimi se bodo lahko poistovetili tudi tisti, ki bodo raziskovali našo regijo pred in med letom 2025," so sporočili z javnega zavoda EPK GO! 2025.

Prvi razpis se je končal konec septembra. Prispelo je 50 vlog, ki so sicer večinoma ustrezale razpisnim pogojem, vendar se je komisija odločila, da razpis ponovi.

Razloge za ponovitev novega razpisa za celostno vizualno podobo Evropske prestolnice kulture 2025 je za Radio Slovenija pojasnila članica delovne skupine in komisije za izbor Kaja Širok. "Razpis smo ponovili zaradi želje, da dejansko pridemo do boljše rešitve in da v osnovi povabimo k sodelovanju tudi druge oblikovalce."

Ker med prispelimi predlogi komisija ni našla ustrezne rešitve, so v novem razpisu nekoliko spremenili tudi pogoje. "Pogoji so spremenjeni v točki, da se je nagrada zvišala s sedem na deset tisoč evrov. In drugi pogoj, ki smo ga popravili, je izhajal iz prvega razpisa, da lahko z oblikovnimi rešitvami, s katerimi smo zadovoljni in bi jih radi naprej razvijali, tudi sklenemo drugi krog, da pridemo do končnega rezultata," je še dejala Kaja Širok.

Poleg logotipa in piktograma iščejo vizualno podobo slogana #GoBorderless, ki pooseblja čezmejno življenje in brezmejno mentaliteto.

"V prvi fazi, da se bodo tisti, ki so se udeležili že prvega razpisa, tudi tega znova udeležili, pa seveda tudi novih oblikovalcev, ki bi jih zanimalo pristopiti k oblikovanju logotipa za EPK," je glede tega še dejala Širok.

Razpis se konča 9. februarja. "Predvidevamo, da nekje do konca meseca februarja bomo tudi že lahko naznanili javnosti, ali smo dobili novi logotip."

Razpisni postopek bo v celoti izveden v elektronski obliki (na elektronski platformi EZTS GO https://app.albofornitori.it/alboeproc/albo_gectgo).

V zavodu EPK GO! 2025 priporočajo, da zainteresirani prvo prijavo na portal opravijo pred končnim rokom oddaje razpisa. V primeru tehničnih težav med registracijo ali nalaganjem predlogov jim svetujejo, da se obrnejo na službo za podporo platforme.

Za dodatna pojasnila o razpisu se lahko obrnejo na elektronski naslov info@euro-go.eu do 7. januarja, rok za sprejem prijav pa je 9. februar 2022 do 12.30.