"Moj cilj je bil predvsem, spoznati človeka samega, kot osebo. V kulturi, kjer ljudi vrednotimo le po tem, kaj so ustvarili in kaj imajo, sem se skušal pogovarjati o njih, o čemer koli, kar jih je tisti hip zanimlo, pa naj so bili to afriški sloni ali kaj tretjega." Foto:

S svojo ženo, fotografinjo Deboro Beer - razstavo njenih fotografij s snemanja filma Nostalgija Andreja Tarkovskega si lahko do konca aprila ogledate v Jakopičevem sprehajališču v parku Tivoli - je Gideon Bachmann vzpostavil ustvarjalno sožitje. Ona je fotografirala, on se je pogovarjal z velikimi modernisti in klasiki filmske umetnosti, kot so Renoir, Fellini, Pasolini, Tarkovski in tako dalje. Hotel jih je spoznati kot osebe, in ne le v luči tega, kar so ustvarili, se spominja danes. Več pa v spodnjem prispevku, ki ga je Mateja Valentinčič pripravila za Osmi dan.

Pogovor z novinarjem Gideonom Bachmannom
Pogovor z novinarjem Gideonom Bachmannom