"Ne razmišljam o svoji dediščini – to bi bilo precej naduto početje. Vprašam se samo: 'Ali bodo moje drame živele tudi po moji smrti?' Zelo vesel bi bil, če bi bil odgovor pritrdilen." Foto: AP

Harwood je napisal tudi več knjig in gledaliških iger, med katerimi velja omeniti dramo Kvartet. Njegovo najslavnejše delo pa je igra Garderober o ostarelem shakespearovskem igralcu in njegovem garderoberju.

Napisal jo je iz lastne izkušnje garderoberja. Krstni uprizoritvi leta 1980 je tri leta pozneje sledil tudi uspešen film, ki ga je režiral Peter Yates, v njem pa sta zaigrala Albert Finney in Tom Courtenay, ki je bil z glavno vlogo nominiran za oskarja. Za tem je sledilo še nekaj filmskih priredb.

Toda Harwood, ki se je rodil v Južni Afriki in se v zgodnjih 50. letih preselil v Veliko Britanijo, je po pisanju BBC-ja trdil, da sta ga uspeh predstave in filma zmedla. Pred štirimi leti je dejal: "Sanja se mi ne, kaj je njegova trajna privlačnost, v resnici ne."

"Seveda je bil to moj prvi veliki uspeh in zelo mi je všeč, zelo sem ponosen nanj, vendar sem zmeden nad njegovo priljubljenostjo. Še vedno sem ponosen na odnose in občutke v predstavi, gre za igro o čustvih; to ni igra o možganih, ampak o srcu, in to je tisto, kar mi je všeč," je povedal Harwood.

Za film Garderober je bil prav tako nominiran za oskarja, vendar je moral počakati še dolgih 20 let, da je kipec prejel za scenarij filma Pianist. Napisal pa je tudi scenarij za film Potapljaški zvon in metulj Juliana Schnabla iz leta 2007.