Marco Pierobon je program prilagodil izrednim razmeram in aranžmaje skladb napisal tako, da jih bo mogoče izvesti v prilagojenih okoliščinah z upoštevanjem varnostnih zdravstvenih ukrepov, kar pa ne bo okrnilo glasbenega doživetja poslušalcev in gledalcev. Foto: Simfonični orkester RTV Slovenija/Tamara Tasev
Marco Pierobon je program prilagodil izrednim razmeram in aranžmaje skladb napisal tako, da jih bo mogoče izvesti v prilagojenih okoliščinah z upoštevanjem varnostnih zdravstvenih ukrepov, kar pa ne bo okrnilo glasbenega doživetja poslušalcev in gledalcev. Foto: Simfonični orkester RTV Slovenija/Tamara Tasev

Karizmatični italijanski trobentač Marco Pierobon je v svoji dosedanji karieri nanizal številna sodelovanja s priznanimi orkestri in dirigenti (milanska La Scala, Angleški in Dunajski komorni orkester, simfonični orkestri iz Chicaga, Bolzana, San Rema idr.). Od leta 2014 aktivno deluje tudi kot dirigent. V svojih glasbenih snovanjih združuje klasično razgledanost in iskrivi pogled v prihodnost, saj se loteva tako zgodovinskih kot sodobnih del, resni glasbi pa postavlja ob bok izbrane vrhunce svetovne popularne glasbe.

Sobotni glasbeni večer boste lahko spremljali nocoj, v soboto, 13. marca ob 20.00 v neposrednem prenosu na valovih Prvega programa, pa tudi v videoprenosu na portalu RTV 4D, na spletni strani Prvega ter na Facebookovih straneh Prvega in Simfoničnega orkestra RTV Slovenija.

Program radijskega koncerta je nastal v sodelovanju z glasbenim uredništvom Prvega programa Radia Slovenija, povezovala ga bo glasbena urednica Teja Klobčar.

S Simfoničnim orkestrom RTV Slovenija je Pierobon kot trobentač in dirigent prvič sodeloval leta 2019 v abonmaju Mozartine, tokrat pa se je pri sestavljanju programa poglobil v raznolike svetove z broadwajskih odrov in iz hollywoodskih filmov. Potep po neskončnih prostranstvih vesolja in postanke v zgodbah znanih filmskih junakov, ki so jih z glasbo naslikali John Williams, Ennio Morricone, Danny Elfman, Harold Arlen, Alan Silvestri in drugi, bo zaokrožil poklon velikanu ameriške popularne in klasične glasbe Georgu Gershwinu z izborom biserov iz njegovega opusa.

Še en utrinek z vaj za sobotni koncert. Foto: Simfonični orkester RTV Slovenija /Tamara Tasev
Še en utrinek z vaj za sobotni koncert. Foto: Simfonični orkester RTV Slovenija /Tamara Tasev

Brezčasna Summertime predstavlja mojo željo in željo orkestra: da bi se čim prej vrnili v normalnost, v svoje poletje. Ta situacija brez stika z občinstvom, ko od njega ne dobimo nobenega odziva, aplavza, je namreč za vsakega glasbenika, umetnika zelo čudna.

Marco Pierobon

Marco Pierobon je program prilagodil izrednim razmeram in aranžmaje skladb napisal tako, da jih bo mogoče izvesti v prilagojenih okoliščinah z upoštevanjem varnostnih zdravstvenih ukrepov, kar pa ne bo okrnilo glasbenega doživetja poslušalcev in gledalcev. Nad sodelovanjem je navdušen: "Večina članov orkestra je precej mlada in ima ogromno energije. Ta program seveda zahteva odprtost za različne sloge, saj igramo vse od simfonične glasbe Johna Williamsa pa do džezovske Gershwinove glasbe. Zato moramo biti precej prilagodljivi tako v glavah kot tudi v instrumentalni tehniki. Čudovito priložnost imamo, da pokažemo prožnost – in ta orkester jo ima, zato komaj čakam, da vam zaigramo. Upam pa tudi, da se kmalu vrnemo s celotnim orkestrom, saj smo načrtovali še en precej večji koncert z združenima Simfoničnim orkestrom in Big Bandom RTV Slovenija, kar trenutno seveda ni izvedljivo. A vam obljubim, da ga bomo izvedli, takoj ko bo mogoče."

Medtem ko z eno roko dirigira orkestru, Marco Pierobon kot solist iz svoje trobente izvablja melodije, ki spominjajo na vokalne interpretacije Elle Fitzgerald. Prav ona mu je bila navdih za nekaj skladb s koncertnega programa, tudi za Gershwinovo Summertime: "Brezčasna Summertime predstavlja mojo željo in željo orkestra: da bi se čim prej vrnili v normalnost, v svoje poletje. Ta situacija brez stika z občinstvom, ko od njega ne dobimo nobenega odziva, aplavza, je namreč za vsakega glasbenika, umetnika zelo čudna. Na srečo imamo vsaj nekatere medije – družbena omrežja, tudi radio, ki nas lahko povežejo z občinstvom, vendar ni povsem enako. Igranje pred občinstvom bo vedno drugačno kot igranje pred mikrofoni. Saj je lepo, da imamo tudi slednjo možnost, vendar že komaj čakamo, da bi se lahko vrnili k pravim aplavzom."