Tomi Janežič med drugim vodi Studio za raziskavo umetnosti igre in deluje tudi kot psihodramski terapevt. Foto: Žiga Koritnik / SMG
Tomi Janežič med drugim vodi Studio za raziskavo umetnosti igre in deluje tudi kot psihodramski terapevt. Foto: Žiga Koritnik / SMG

Prav to nagrado je že pred dvema letoma prejela Janežičeva predstava Doppler v produkciji istega gledališča, ki je bila nominirana tudi za najvišje norveške gledališke nagrade hedda (v kategorijah za najboljše režije in najboljše predstave v celoti.

V utemeljitvi je zapisano, da je malo predstav, po katerih v gledalcu ostanejo tako močne podobe kot po tej, ki je v najboljših trenutkih "resnično čarobna". Za dobitnike nagrad časopisa Adresseavisen na področjih najboljšega nočnega življenja, klubov, restavracij, predstav, filmov in drugih, lahko Norvežani glasujejo prek spletne strani.

Z Janežičem so na Norveškem sodelovali tudi scenograf Branko Hojnik, koreografinja Katja Legin in asistentka režije Nina Rajić Kranjac, je sporočila Helena Grahek iz Slovenskega mladinskega gledališča.

Vrnitev v domovino
Janežič je v preteklih letih v glavnem režiral v tujini, v tej sezoni pa se je z deseturno predstavo Še ni naslova v Slovenskem mladinskem gledališču, ki je uvrščena v tekmovalni program 49. Tedna slovenske drame, vrnil tudi v slovensko gledališče.

Jeseni je bila v okviru prve konference EASTAP (Evropska zveza za študije o gledališču in performansu) v Parizu na sporedu projekcija novega dokumentarnega filma o njegovem delu z naslovom La Cura del Teatro (Skrb za gledališče) avtorjev Anne Marie Monteverdi in Alessandra Bronzinija. Dokumentarni film je začel nastajati po uspešnem gostovanju Janežičeve predstave Galeb v Italiji, kjer je pozneje vodil odmevne delavnice. Anna Maria Monteverdi in Alessandro Bronzini sta Janežičevo delo spremljala dve leti in snemala tudi v Sloveniji.