Tobias Putrih je umetniško izobraževanje končal v posebnem kulturnem kontekstu 90. let, ki so jih zaznamovale globoke politične in družbene spremembe v Evropi in v svetu. Že od začetka svojih raziskav čuti potrebo po razvijanju iskanja, usmerjenega v vnovičen razmislek o vlogi oblikovanja v današnji družbi. Foto: RTV SLO
Tobias Putrih je umetniško izobraževanje končal v posebnem kulturnem kontekstu 90. let, ki so jih zaznamovale globoke politične in družbene spremembe v Evropi in v svetu. Že od začetka svojih raziskav čuti potrebo po razvijanju iskanja, usmerjenega v vnovičen razmislek o vlogi oblikovanja v današnji družbi. Foto: RTV SLO

Slovenski paviljon na Beneškem bienalu umetnosti so odprli v Galeriji A + A in na otoku San Servolo. Na teh lokacijah so postavili delo Putriha, 35-letnega diplomanta kiparstva, ki živi in ustvarja v New Yorku, tokrat pa ima čast predstavljati Slovenijo na eni najbolj privlačnih in odmevnih mednarodnih razstav v svetu.

Hkrati arhitekturni projekt in kiparska stvaritev
V Galeriji A+A so postavljene Putrihove makete, risbe in skulpture, ki raziskujejo razmerje med maketami in arhitekturnim prostorom, na San Servolu pa začasni paviljon, ki bo deloval kot kinematograf za projekcije avtorskih filmov. Program bodo sestavljali tematski sklopi, posvečeni zgodovinskim osebnostim iz 50., 60. in 70. let ter projekcije videov slovenskih umetnikov. Beneški, atmosferičen je hkrati arhitekturni projekt in kiparska stvaritev. Komisar razstave je Aleksander Bassin, za postavitev so poskrbeli v Mestni galeriji Ljubljana.

Moto: Misliti s čuti, čutiti z razumom
Dela za 52. izdajo Bienala v Giardinih in Arsenaleju je izbral ameriški kritik in kustos Robert Storr, vodilo pri izbiri je bil pluralizem sodobnih vizualnih umetnosti. Za prireditev pod motom Misliti s čuti, čutiti z razumom - umetnost v sedanjosti tako ni razpisal določene teme, ki bi zamejila ustvarjalce.

Za širše občinstvo bodo 52. mednarodni likovni bienale, na katerem se predstavljajo ustvarjalci iz 76 držav, odprli v nedeljo.