Foto:
Foto:

Po mnenju recenzentke knjige Melite Poler Kovačič je to prvo delo na Slovenskem, ki se celovito loteva problemov novinarstva, obravnava pa tudi vse bolj komercialno novinarstvo, novinarsko etiko in čas množičnih medijev. Druge teme so še mesto novinarja in novinarstva pred slovensko osamosvojitvijo in po njej, etika, izobraževanje in medijska vzgoja ter medijska podoba Slovenije.

Knjiga je namenjena novinarjem in izvajalcem novinarskega študija. Svoje mnenje je ob izidu knjige podal tudi ustanovitelj študija novinarstva France Vreg. V knjigi so objavljeni temeljiti članki o novinarstvu in komunikologiji, pravi Vreg. Ob ustanovitvi tega študija so se opirali na ljudstvo, množice in javno mnenje, danes pa medijev brez javnega mnenja ni. In prav javno mnenje najbolj pogreša v knjigi, je še dodal Vreg.

Posebna problematika pa je javno komuniciranje kot oglaševanje, saj je eno ključnih vprašanj avtonomnost in kritičnost novinarjev ali pa se bodo predali oglaševanju. Kot je še menil Vreg, ne gre več za klasično javnost, prevladuje politični trg, kjer se spopadajo velike oglaševalske agencije. Družba mora biti sposobna samorefleksije, mediji pa so narodov razum, spomin in vest. Mediji morajo biti sposobni kritične presoje, je izpostavil Vreg.

Še eden od predavateljev na fakulteti za družbene vede Marko Milosavljevič pa je poudaril, da gre predvsem za vprašanje, ali bodo mediji namenjeni obveščanju javnosti ali ustvarjanju dobička in iskanju oglaševalcev.