Predvideno je, da gradnja ne bo povzročala dodatnih prometnih zamaškov, saj naj bi bil med gradnjo omogočen dvosmerni promet. Foto: BoBo
Predvideno je, da gradnja ne bo povzročala dodatnih prometnih zamaškov, saj naj bi bil med gradnjo omogočen dvosmerni promet. Foto: BoBo

Kot so pojasnili na Direkciji RS za infrastrukturo, so se izgradnje novega nadvoza na železniški progi Ljubljana–Jesenice v Lescah pri Lipcah lotili zaradi starosti in dotrajanosti obstoječega. Stari nadvoz je imel razpetino 9,8 metra, novi pa bo večji z razpetino 14 metrov. V celoti bo zamenjan tudi prepust prek poljske poti.

V sklopu skoraj tri milijone evrov vredne investicije bo izvedena tudi rekonstrukcija ceste od krožišča ob avtocestnem izvozu do semaforiziranega križišča z Alpsko cesto v skupni dolžini 509 metrov. Na tem odseku bo zgrajena štiripasovnica s sredinskim ločilnim pasom in protihrupnimi ograjami. Zamenjana bo tudi cestna razsvetljava in preurejeni komunalni vodi na območju dodatnih dveh pasov.

Na tem območju je bilo gradbišče tudi že v letu 2019, ko so postavljali protihrupno ograjo v dolžini 368 metrov in višini dveh do dveh metrov in pol. Zaradi dviga nivoja ceste, bo zdaj protihrupna ograja postala prenizka. Tako bodo dogradili oporni zid, ograjo demontirani in jo nato znova namestili.

Dela so se začela sredi februarja, končana pa bodo predvidoma novembra. Gre za odsek zelo obremenjene ceste proti Bledu, kjer je veliko prometa zlasti poleti in med konci tedna, predvideno pa je, da gradnja ne bo povzročala dodatnih prometnih zamaškov, saj naj bi bil med gradnjo omogočen dvosmerni promet.